Gå til innhold

The Legend of Zelda: Twilight Princess HD-ryktene stemte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg som en liten unge!

Så skal det sies at de bildene de har vist så langt er horrible. Å kalle det en HD remake er å ta det litt langt, da det ikke ser ut som de har gjort noe med teksturen, men bare økt antallet piksler.

Så, litt skuffet over at Nintendo ikke ga spillet en skikkelig grafisk makeover.

Gleder meg til å se hva slags ekstrainnhold vi får da.

Lenke til kommentar

Så skal det sies at de bildene de har vist så langt er horrible. Å kalle det en HD remake er å ta det litt langt, da det ikke ser ut som de har gjort noe med teksturen, men bare økt antallet piksler.

Så, litt skuffet over at Nintendo ikke ga spillet en skikkelig grafisk makeover.

Gleder meg til å se hva slags ekstrainnhold vi får da.

 

Jeg tror du har litt rosenrøde nostalgi-briller på.

Når jeg så den først tenkte jeg, dette er jo samme trailer som ble vist i 2007, nå kommer vel en sånn overgang som viser hvor bra HD versjonen blir.

Men, sett side ved side så er det en stor forskjell. Bare se her:

 

Men, det virker som om det eneste det har oppgradert er teksturene og endret kontroller. Allikevel, det er bedre enn det vi har nå.

Endret av Unlimited LTD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Endelig! Hva skulle vi gjort uten en tredje utgave av TP? :w00t:

Gamecube-utgaven er jo ikke akkurat vanlig da. Så i praksis er det 1 utgave som er tilgjengelig for folk.

 

 

Jeg ville heller hatt en oppgradert versjon av eneren. Det hadde vært day 1 purchase.

 

Damn right. Men 2'ern var den jeg satte inn i og koste meg mest med så jeg hadde ikke sagt nei takk til det heller.

Lenke til kommentar

Jeg tror du har litt rosenrøde nostalgi-briller på.

Når jeg så den først tenkte jeg, dette er jo samme trailer som ble vist i 2007, nå kommer vel en sånn overgang som viser hvor bra HD versjonen blir.

Men, sett side ved side så er det en stor forskjell.

 

Men, det virker som om det eneste det har oppgradert er teksturene og endret kontroller. Allikevel, det er bedre enn det vi har nå.

 

Er helt klart en forbedring, og ja, kommer MYE tydeligere fram når det settes side om side.

Men står fortsatt for at at de kunne gjort det mye bedre.

Lenke til kommentar

Ser helt klart frem til å spille dette og forhåpentligvis skyward sword etterhvert uten den forp***e wii-moten, så dette synst jeg er helt supert! :D

 

Likte faktisk kontrollene for Skyward etter en stund, men det gikk litt hardt for seg i stua til tider. Jeg satt ofte for nærme bordet og traff det ofte under dueller.

 

Men for all del sier ikke nei takk til HD og normale kontrollere. Likte god de 3 siste Zelda spillene og kan fint legge 60-100 timer til i TP før Zelda WiiU kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...