Gå til innhold

RYKTE: Sony Xperia Z5 kan få større skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som den mer strømgjerrige og ganske kraftige Snapdragon 820 er mer eller mindre konfirmert for telefoner sent på høsten, kan de resterende telefonen som lanseres på slutten av året bli spennende. Blir veldig interessant å se spesielt 4 modeller: Xperia Z5, Galaxy Note 5, LG G4 Pro og Nexus 5. Håper spesielt på en Nexus 5 med det samme fantastiske kameraet og skjermen (i 1080p, så klart) som G4.

Endret av La Menthe
Lenke til kommentar

Håper Z5 compact blir lansert samtidig.

 

Det blir den, annenhver Xperia Z får en kompakt motpart (Z1, Z3 og nå Z5).

Hvis vi skal tro alle ryktene, får vi også en større versjon av Z5 også, Z5 Ultra.

 

Så lenge de fortsetter med kompaktversjoner av telefonene sine, er ikke økt skjermstørrelse på hovedmodellen et veldig stort problem etter min mening. Jeg syns 5,2" er en veldig god størrelse, så hvis 5,5" blir for stort (noe jeg forøvrig ikke tror) kan man alltids gå ned til kompaktversjonen

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet med at noen modeller får større skjerm, det finnes nok at mobiler der ute som er gode og er i forskjellige størrelser, så det er bare å vrake og velge.

 

Selv sitter jeg og venter på Z5 før jeg velger hvilken ny mobil jeg skal ha. Jeg har ikke nettbrett, ser ikke behovet da jeg foretrekker laptop eller stasjonær pc. Dermed ønsker jeg meg en litt større mobil for å ha en "hybrid" løsning der, selv om det ikke er ett nettbrett i den forstand. Min aldrende S3 begynner å skrante så blir å bytte til høsten, men ikke avgjort hvilken modell jeg kommer til å gå for.

 

Men Z5 er uten tvil en sterk kandidat for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...