Gå til innhold

LG skal lansere en ny mobil i «superpremium»-klassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ifølge rykter som piplet til overflaten i juni skal G4 Pro blant annet skilte med den nye topprosessoren Snapdragon 820 fra Qualcomm,"

 

Det er lite vits i å lansere en pro versjon med 808, eller 810 for den del. Regner med de fleste Android-produsenter vil lansere nye versjoner med 820.

Lenke til kommentar

Ser den ut som på bildet eller er det puttet på et urstygt deksel ??

Det er ett av (ekte)lær-dekslene til LG G4.

Det er nå mange som går i diverse dyre mote ting laget i lær, så om det er stygt er jo en smakssak. Det er hvertfall langt bedre å holde enn noen aluminium eller glasstelefon kan håpe på. Du kan ellers få den med plastdeksel og, noe som muligens forsvinner på pro-versjonen. Likevel tror jeg ikke du skal se vekk ifra at den vil se ganske lik ut som dette:

7.jpg

Lenke til kommentar

For de som bryr seg om kamera-specs så betyr 27 Mp (med dagens fremste/minste pikselteknologi) at sensoren er såkalt 1/2" størrelse har ca 6000*4500 piksler. Det er litt større enn for eksempel Xperia Z3 (1/2,3"), men vesentlig mindre en Panasonic CM1 (1"). Nå har riktignok 1,12 mikron piksler vært på markedet en stund og det har vært forsket på 0,95 mikron piksler i lengre tid. Dersom dette er en av de første telefonene som tar i bruk så små piksler vil sensorstørrelsen være ca på nivå med Z3. Jeg håper ikke det stemmer for det betyr ikke mer detaljer, men dårligere bildekvalitet (kontrast, dynamikk, fargenøyaktighet etc) sammenlignet med Z3.

 

En helt annen sak er at LG G4 trolig vil falle litt i pris etter lansering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten "glidelåsen" på midten, ville kanskje lær sett penere ut. Men jeg liker generelt ikke så sterke kontraster i materialvalg. Kameralinsen, av / på knappen og blitz ser veldig malplassert ut, synes jeg. Per dags dato synes jeg fremdeles HTC One M8 ser penest ut.

Bare trist at de alltid roter til noe med telefonen da, slik at den stadig havner bak konkurrentene. Personlig er jeg ikke veldig stor fan av skinnende aluminium, noe som er ganske uvanlig riktignok. 

 

Ellers er jo og denne telefonen buet på baksiden, så sammen med skinnet på baksiden blir den mye mer praktisk, mye bedre og mer behagelig å hold og bruke. Det er en ting at telefonen din ser veldig fin ut fra alle sider, men jeg setter pris på produsenter som også tenker på å lage dem best mulig i bruk. HTC var gjerne tidlig ute med sitt M8 design, men slik som det er nå er det designet blitt ganske standard. Telefoner ser ganske like ut for å si det slik. Så det var vel enten et slik standard eller noe slik som dette LG kunne gå for. Jeg tror nok de gikk for dette for skille seg litt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...