Gå til innhold

Dette spillet danket ut Candy Crush Saga fra iOS-toppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så rart at Candy Crush Saga ble slått ut når det har ligget på topp så lenge, før eller senere er metningspunktet nådd. Men at det ble en stor hit det skal ingen ta fra dem. Det jeg tenker nå er at en crossover mellom Candy Crush og Fallout kunne betydd masse $$$. Hva med et post-apokalyptisk Candy Crush? Eller et Fallout spill der du knuser bevissthetsendrende piller isteden for godteri?

Lenke til kommentar

 

Nettstedet Forbes mener imidlertid at spillet mangler dybde, og påpeker at det virker betydelig vanskeligere å få de beste tingene om man ikke betaler for dem.

Forbes-nettsiden er ikke en ren editorisk kilde lenger. Dere har linket til et blogginnlegg. Av min erfaring er leserinleggene/bloggene på forbes.com stappet fulle av personlige meninger, muligvis for å skape diskusjon/krangel og sikre flere page views.

Lenke til kommentar

Forbes-nettsiden er ikke en ren editorisk kilde lenger. Dere har linket til et blogginnlegg. Av min erfaring er leserinleggene/bloggene på forbes.com stappet fulle av personlige meninger, muligvis for å skape diskusjon/krangel og sikre flere page views.

 

Flisespikkeri, men så er vel en anmeldelse en personlig mening uansett hvor du har lest den ;)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...