Gå til innhold

Ser du hva som er annerledes her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner "gode, gamle" Lucida Grande jeg, syntes den fungerte veldig bra. Ellers så er jo ikke Myriad Set / Pro så ille heller. Nå syntes jeg er Apple er flinke når det kommer til font, og de velger jo stortsett å gjennomføre det med å integrere samme font på tvers av alle systemet og løsninger men de siste årene så syntes jeg de har vinglet veldig mye frem og tilbake.

Lenke til kommentar

Savner "gode, gamle" Lucida Grande jeg, syntes den fungerte veldig bra. Ellers så er jo ikke Myriad Set / Pro så ille heller. Nå syntes jeg er Apple er flinke når det kommer til font, og de velger jo stortsett å gjennomføre det med å integrere samme font på tvers av alle systemet og løsninger men de siste årene så syntes jeg de har vinglet veldig mye frem og tilbake.

Ja, det er mye som må klaffe med en font for at den skal fungere godt i hele systemet. Selv er jeg glad i gode gamle Helvetica og Frutiger, men det blir vel for ordinært For Apple.

Lenke til kommentar

Det finnes jo bare en skikkelig fin og elegant font. Hvorfor bruker de ikke bare Comic Sans med en gang så slipper de å bytte font flere ganger :)

 

Noen lystige utviklere lurte redaksjonen for omtrent ett år siden ved å bytte ut samtlige titler, ingresser og artikler i hele nettverket med Comic Sans ... Det var en mørk dag i Mediehuset Teks historie. Ryktene sier det fortsatt finnes en skjult knapp i innstillingene som aktiverer det vi nå kjenner som «djevelsfonten».

 

- Niklas

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...