Gå til innhold

Apple åpner egne butikker for smartklokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir en flopp detta.

 

Har ikke vaert interessert av android klokkene, enda mindre intresse for en apple, saerlig en som ikke engang er garantert å klare doegnet!

 

Så var det prisen. 130.000kr for en gadget som varer 1-2 år. Da må du virkelig ha godt om penger! Hvis jeg hade valget mellom en igadget og en breitling på armen... trenger jeg engang å svare på det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Hvis den flopper, hvordan får vi vite det?

 

Edit: tar en dose selvkritikk på dette: vi vet jo ikke hvor mange enheter Apple har budsjettert med å selge, og dessuten har vi vel ingen offisiell kilde på de faktiske salgstallene. Jeg får følge med på T-banen og se hvor mange som sitter og peller på klokka si.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Hvis den flopper, hvordan får vi vite det?

 

Hva hvis den ikke flopper, 6 av 7 innlegg spår mer eller mindre flopp her, sikkert samme antall som spådde iPhone og iPad flopp.

Kan ikke huske at noen av Apple sine produkter har direkte floppet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg synes jeg ser søkkrike shoppere som står utenfor og trampeklapper fordi noen har kjøpt seg en "klokke" til 3000kr.

De aller rikeste klapper ikke, de rasler bare litt ekstra med juvelene. (Fritt etter John Lennon.)

Lenke til kommentar

Apple har truffet bra i de siste årene, men på nittitallet hadde de en haug flopper. Det siste produktet som virkelig ikke slo an var vel Apple Hifi, men det var en nisjegreie. Ingen hovedprodukter har floppet på femten år nå.

 

Og hva er egentlig en flopp? Det er vel solgt ca en million androidklokker totalt i verden så langt - er Apple watch en flopp om den selger to? Ti?

Endret av Audun_K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...