Gå til innhold

God mobil-jul for Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg Nokia 735, og er superfornøyd. Etter noen år med android, de konstante oppdateringnene og bugsa, forandringer og rotete tredjepartprogrammer. Er deg godt å bruke noe som virker helstøpt og konsist. Maskinvaren virker rask og gjennomtenkt. Jeg synes der er merkelig at Nokia med wp ikke er mer dominerende. Jeg ga 1295,- for min 735, absurd billig, jeg syns tom. Skjermen er bedre enn på dama sin xperia z1. Kan ikke skjønne hva folk nøler med, gå på Elkjøp.no og skaff en.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Nokia 735, og er superfornøyd. Etter noen år med android, de konstante oppdateringnene og bugsa, forandringer og rotete tredjepartprogrammer. Er deg godt å bruke noe som virker helstøpt og konsist. Maskinvaren virker rask og gjennomtenkt. Jeg synes der er merkelig at Nokia med wp ikke er mer dominerende. Jeg ga 1295,- for min 735, absurd billig, jeg syns tom. Skjermen er bedre enn på dama sin xperia z1. Kan ikke skjønne hva folk nøler med, gå på Elkjøp.no og skaff en.

 

Jeg kjøpte Lumia 930 like før jul, og er enig i at OS'et er veldig bra, men "helstøpt" er det vel ikke... Det som derimot gjør at jeg fremdeles holder meg til min gamle android-telefon er mangelen på en offisiell snapchat-app til WP, da snap utgjør sikkert 50 % av min totale mobilbruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tallene her er vel relatert til produsent, ikke OS? Det blir da litt feil å skrive at Windows Phone slo de øvrige produsentene da flere produsenter lager mobiler med WP.

Selv om det i realiteten kanskje er mye godt det samme akkurat i dag, da det stort sett er Lumia-mobiler folk kjøper med WP.

 

Som WP bruker synes jeg det er flott at flere har fått øynene opp for dette OS'et. Ikke fordi jeg er fanboy som på død og liv skal prakke mitt OS på andre, men fordi større markedsandel vil gi bredere fokus blant applikasjonsutviklerne.

 

Som misvan skriver mangler app for SnapChat. Selv bruker jeg SC minimalt, men det fantes flere klienter, og 6snap var på mange måter bedre en den offisielle. Problemet er at SC bestemte seg for å utelukke alle 3. parts apper, inklusive de på WP der de selv ikke har en app. Et merkelig valg, og jeg kommer i alle fall ikke til å bytte OS for å få SC.

 

Ellers er det fint lite jeg i praksis savner på WP når det gjelder apper i det daglige.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Nokia 735, og er superfornøyd. Etter noen år med android, de konstante oppdateringnene og bugsa, forandringer og rotete tredjepartprogrammer. Er deg godt å bruke noe som virker helstøpt og konsist. Maskinvaren virker rask og gjennomtenkt. Jeg synes der er merkelig at Nokia med wp ikke er mer dominerende. Jeg ga 1295,- for min 735, absurd billig, jeg syns tom. Skjermen er bedre enn på dama sin xperia z1. Kan ikke skjønne hva folk nøler med, gå på Elkjøp.no og skaff en.

 

Har også kjøpt Lumia 735. Og er storfornøyd, mye mobil for pengene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...