Gå til innhold

Selvknust glass på Sony Z3 Compact


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min Sony Z3 Compact for nøyaktig en uke siden. Allerede en uke senere opplever jeg flere problemer. Den blir ofte veldig varm, batteriet tappes omlag 15% på en time (er ikke dette litt mye da bruket er moderat og telefonen er splitter ny?) og attpå til oppsto det en sprekk i bakgrunnsglasset i dag. For tre dager siden mistet jeg telefonen min i gulvet uten at noen ting skjedde. Den landet med skjermen ned, men ikke en eneste skramme.
Da jeg kom hjem i dag etter en tur ute i -5 grader, var bakgrunnsdekselet sprukket... En "fin" sprekk tvers over øvre del av telefonen, og jeg hadde den i lommen hele tiden. Noen andre som har opplevd dette eller har tips til hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At man 'mister' den først og sprekk blir større og/eller gir seg til syne etterpå har relevans med hverandre - garantert.

Kulde/varme endringer er også katalysator.

Batteri drain . Slå av NFC og slå av GPS eller sett den på kun å bruke mobil/WiFi.

Dekaktiver google nwe (om du har aktivert det).

I programskuff deaktivert programmer og tjenester du ikke har hensikt til å benytte (det stopper dems service fra å autostarte)

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

At man 'mister' den først og sprekk blir større og/eller gir seg til syne etterpå har relevans med hverandre - garantert.

Kulde/varme endringer er også katalysator.

Batteri drain . Slå av NFC og slå av GPS eller sett den på kun å bruke mobil/WiFi.

Dekaktiver google nwe (om du har aktivert det).

I programskuff deaktivert programmer og tjenester du ikke har hensikt til å benytte (det stopper dems service fra å autostarte)

Det siste der, hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar

Takk for innspill. Var innom gutta på Netcom-butikken i dag og de hadde tydeligvis hatt mange tilfeller av samme sak. Man kan omtrent se hardt på den, og så sprekker glasset. Tydeigvis lite som skal til.... Men så lenge det er kun én sprekk og ikke en "stjerne" i glasset så går det visst på garantien, ble jeg fortalt. Skal innom igjen over nyttår og håper det kan fikses. Telefonen er jo et råskinn, ellers

Endret av Cappuccinoo
Lenke til kommentar

Angående batteri så kan du gå på instillinger å sette stamina modus på, stedsbasert Wi-Fi på. Det har nå hjulpet meg mye med hvor lenge batteriet varer. Har også merket en snodig ting at visst jeg lader telefon gjennom USB på PCen så varer den lengere enn visst jeg bruker lader i kontakten. Den lader endel saktere gjennom USB å vet ikke om det er det som har noe innvirkning her.

Lenke til kommentar

 

At man 'mister' den først og sprekk blir større og/eller gir seg til syne etterpå har relevans med hverandre - garantert.

Kulde/varme endringer er også katalysator.

Batteri drain . Slå av NFC og slå av GPS eller sett den på kun å bruke mobil/WiFi.

Dekaktiver google nwe (om du har aktivert det).I programskuff deaktivert programmer og tjenester du ikke har hensikt til å benytte (det stopper dems service fra å autostarte)

 

Det siste der, hvordan gjør man det?

I menyen der man har alle programmer.

På mine android enheter (ikke Sony) er det kalt avinstallere/skjule.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...