Gå til innhold

Dette er den første spillefilmen laget for Oculus Rift


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant bilde. Er det slik at et øye får en varmere fargetone, enn det andre. Slik kan det jo se ut, men kan jo også bare være noe med kameravinkelen når fotograf tok bildet!?

 

Kan man i så fall switche om på hvilken side (øye) som skal ha varmt og kaldt?

 

Jeg vet at jeg ser varmere på et øye og litt kaldere på det andre øyet. Om dette match'es riktig så ser jeg for meg en strålende 3D-effekt.

 

Har alle det sånn, med fargetonene og forskjell på øynene sine? Jeg går ut i fra at dette hjelper oss / meg å ha best mulig dybdesyn. Noe jeg scorer sterkt på.

 

En annen ting er jo at et øye gjerne sitter litt nedenfor det andre, om man strekker en horisontal linje over øynene på et foto. Er sikkert også med på å hjelpe for et eller annet smart design i evolusjonen. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg har holdt meg i 5-6 år nå med å kommentere om disse Oculus Rift brillene, men tilslutt måtte jeg gi tapt for min egen utilbøyelighet. Tror det enda er 5-6 år til vi har disse i hyllene samt "Oculus Rift Support" på spillene..

 

Dette er noe som tar tid. først må de få hardware i boks. så må de få software ferdig. deretter må spill støtte det. dette blir ikke gjort over natta.

Jeg har Dk1 selv og syntes de har gjort en bra jobb. men den er ikke ferdig. spill støtten er ikke så bra heller men det blir bedre.

Lenke til kommentar

jeg håper virkelig disse/andre typer slike briller kommer i forbruker versjon snart. Sammen med en "mølle" man står på som man kan bevege seg i uten å falle av. Dette vil gjøre opplevelsen bortimot realistik, samt tenk på treningsmulighetene man får av å spille :) Gamerne blir de nye OL utøverne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...