Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg holder på å falle for ei i kollektivet


Anbefalte innlegg

Flyttet inn i kollektiv for ca. 3 uker siden, og nå holder jeg på å utvikle følelser for én av jentene i kollektivet. Hun er veldig gløgg, og vi kan prate i timesvis, noe jeg vanligvis sliter med, med en del jenter.

Problemet er at vi skal bo i samme kollektiv i minst et år, og det faktum at hun er tre år eldre enn meg.

Hvordan skal man egentlig gå fram i en slik situasjon..



Anonymous poster hash: 4bea9...98c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er målet? Bli sammen med henne? Eller lurer du på hva du kan gjøre for å unngå at dere blir sammen?

 

Som personen over meg sier, kan det være greit å tenke over om det er lurt for deg å involvere deg romantisk/seksuelt med denne jenta. Ethvert forhold handler mye om muligheten til å være vekke fra hverandre, og det er en grunn til at folk ikke flytter sammen med kjæresten før det har gått en stund. Men de virkelige problemene kommer så klart om det skulle bli dårlig stemning mellom dere, og dere blir nødt til å dele leilighet.

Lenke til kommentar

gode nyheter, jenter prater ikke med gutter i flere timer uten at dem vil ha barn med fyren. Kjør på og gratulerer!

 

3 år er INGENTING

 

Ingen grunn til å ikke kjøre på her, så dere bor i samme kollektiv? so what, værste som kan skje er at en av dere må flytte, noe man gjør en million ganger i den alderen uansett. Ikke bry deg om reddharene lengere oppe her.

 

Men du må eskalere skal det bli noe på deg, prater dere eller flørter dere? ler hun av vitsene dine er det BANKERS! Begynn å ert henne litt, uskyldig mobbing og leken fysisk kontakt. Det liker jenter i den alderen og er en åpning til videre fysisk kontakt. Vips så ser dere film sammen og hun sitter i armkroken.

Endret av Henrik2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...