Gå til innhold

Brent deg på 815-numre før?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kjøpte den, og den var jo ikke bare HELT ubrukelig, de klarte ikke engang finne alternativ til bedriftene de bruker som EKSEMPEL i produktbeskrivelsen sin engang! Ble nesten fristet til å joine Google+ for å gi dem en stjerne og en negativ review.

 

Og for de som lurer, Canal Digital 06090 har han tydeligvis ikke i denne magiske databasen sin.

Endret av Rudde
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, kjøpte den, og den var jo ikke bare HELT ubrukelig, de klarte ikke engang finne alternativ til bedriftene de bruker som EKSEMPEL i produktbeskrivelsen sin engang! Ble nesten fristet til å joine Google+ for å gi dem en stjerne og en negativ review.

 

Og for de som lurer, Canal Digital 06090 har han tydeligvis ikke i denne magiske databasen sin.

 

Opplevde akkurat det samme. Den er ubrukelig. Anbefaler ikke å kjøpe denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse 5-sifredene nummerene og prisene til de er svindel, og en elendighet, men 20 spenn for en slik app? Vedkommendes påstått edle intensjoner kjøper jeg ikke uten videre.

 

 

 

Intensjonen er nok ikke så edel, men handler heller om å få inn penger vil jeg tro. Refusjon er en god ting :)

 

Endret av Malasa
Lenke til kommentar

"Vi har ikke testet appen selv, men flere av våre forumbrukere sier etter publisering at de ikke synes den er verdt pengene."

 

Flytt den her fra nederst til øverst eller slett artikkelen, urtragisk å lage en slik artikkel uten å engang sjekke produktet dere skriver om, tynt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mottok nettopp denne av Ctrl

 

Hei

Hei

 

Først av alt vil jeg takke deg for at du har valgt å vise interesse for Ctrl-appen. Appen som skal gi deg et rimeligere alternativ nummer, i stedet for å ringe de dyre servicenumrene.

 

Det har vært en veldig fin respons på appen, og det har medført at vi har vært nødt til å oppgradere systemet vårt. Dette har ført til at appen nå midlertidig er nede. Dette beklager vi på det sterkeste, og vi gjør vårt ytterste for at denne nedetid skal være så kortvarig som overhodet mulig.

Det er mulig at de som har lastet ned i Google Play vil få en beskjed om at en forbedret utgave er klar til nedlasting(selvsagt uten ny betaling), i løpet av kvelden i dag, 28 juli. De av dere som har brukt AppStore må antagelig vente noe lengre.

 

Igjen vil vi beklage for at dette har skjedd, og dersom du vil ha informasjon om noen alternative nummer, kan du bare svare på denne mailen, så skal vi sjekke om nummeret er å finne i vår database.

 

Med vennlig hilsen

Arman i Ctrl-teamet

Kan noen bekrefte så jeg slipper å returnere appen igjen?

Lenke til kommentar

Stilig at han ikke en gang klarer å unngå skrivefeil i det relativt enkle skjermbildet i artikkelen. "Crtl" i stedet for "Ctrl" står det i skjermdumpen. Oser kvalitet av dette!

 

 

Er nok en app det tok maks 2-3 timer å lage, og som skaperen ønsker å tjene mest mulig på. Litt synd at bakmannen får så mye oppmerksomhet...

Endret av Bakken91
Lenke til kommentar

"Vi har ikke testet appen selv, men flere av våre forumbrukere sier etter publisering at de ikke synes den er verdt pengene."

 

Flytt den her fra nederst til øverst eller slett artikkelen, urtragisk å lage en slik artikkel uten å engang sjekke produktet dere skriver om, tynt!

 

Dette er en nyhetssak, ikke en app-test. Det er mulig at vår søsterside Amobil.no kommer til å teste den senere, men det har jeg ikke oversikt over. Uansett tenkte jeg at spesialnumre var et aktuelt tema da jeg valgte saken.

 

Vi setter stor pris på tilbakemeldingene vi får fra våre aktive forumbrukere. Da de første som kommenterte fortalte at de ikke var fornøyd med appen, la vi inn en notis om dette umiddelbart. Jeg har fulgt rådet ditt og kopiert notisen litt lenger opp i saken nå.

Lenke til kommentar

Hvorfor skriver dere om ett produkt dere ikke kjenner? Jeg syns det så spennende ut å leste dette. Men så skriver dere at dere ikke engang har testet APPen? Kommentarfeltet her er fullt av negative kommentarer på APPen som bortkastede penger. Dere burde kanskje teste APPen og skrive om artikelen deres...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er en av to personer som har stått bak appen, og jeg vil bare forklare hvorfor den ikke fungerte når de fleste av dere prøvde den. Vi gjorde en oppdatering av appen mandag 28 juli som gjorde at hele databasen av nummer forsvant. Derfor fjernet vi den fra Appstore tirsdag 29. Den nye versjonen ble klar igjen søndag 3 august. Vi la ut en beskjed på nettsiden vår 29 juli om at vi hadde problemer, og ba om at ingen lastet ned appen før den var klar igjen. Vi beklager så mye for ulempene dette har ført til.

Nå er den oppe å går og vi har over 260 forskjellige nummer, og legger til stadig nye.

Og Canal Digital har vi nummeret til og det har vi hatt hele tiden, foruten i den perioden appen var nede.Og mange, mange flere(Netcom, Get, Hafslund, Telenor, If, DNB, Tryg NSB, Norwegian, SAS m.flere)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...