Gå til innhold

E-SPORT: Dota 2 – The International 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper du har rett, men de som leser spillrelaterte nyhetssider like etter The International må vel nesten forvente å få en spoiler eller to. Det blir litt som å lese nettaviser like etter VM-final i fotball og forvente å kunne se kampen i reprise etterpå uten å vite resultatet

Lenke til kommentar

Jeg vet godt hva du mener med 'click bait' overskrifter. En viss IT-avis driver overstadig med slik, noe som fikk meg til å slutte å besøke nettsidene deres. Misliker nok slike overskrifter like mye som deg :)

 

Uansett skulle jeg ønske litt mer av finalen. Oppgjøret var litt for ensidig, og hadde ikke så mange spennende momenter. Skulle ønske det var noen heftige gjenreisinger/tilbakeslag slik vi har sett de tidligere årene. Velfortjent av NewBee uansett :)

Lenke til kommentar

Jeg håper du har rett, men de som leser spillrelaterte nyhetssider like etter The International må vel nesten forvente å få en spoiler eller to. Det blir litt som å lese nettaviser like etter VM-final i fotball og forvente å kunne se kampen i reprise etterpå uten å vite resultatet

Jeg burde nok gått for «Newbee vant The International-finalen» her. Vanligvis røper vi resultatet i overskriften uansett.

Lenke til kommentar

Innser at jeg burde ha oppgitt resultatet i overskriften etter noen tilbakemeldinger her, så da gjør jeg det. :) Det er uansett godt over 12 timer siden finalen ble ferdigspilt nå.

 

Akkurat i denne forbindelsen så var det helt greit at du ikke gjorde det, men som Vegard påpekte er slike klikk-overskrifter utrolig irriterende og journalister burde prøve å unngå det til enhver tid.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Innser at jeg burde ha oppgitt resultatet i overskriften etter noen tilbakemeldinger her, så da gjør jeg det. :) Det er uansett godt over 12 timer siden finalen ble ferdigspilt nå.

Hrmpf...!

 

Kom hjem fra ferie forrige uke, etter 25 dager uten nett ( :eek: ), den overskriften røpet vinneren før meg før jeg fikk sett noe.

 

Kjekt opplegg i spillet forresten (dota2.com), du kan se alt uten å bli informert om resultater på forhånd. De setter også opp kampene som ikke ble spilt også slik at du ikke vet hvem som vant game2 (i best av 3).

 

Finalen var et lite antiklimaks (sammenlignet med TI3). Game1 LGD vs KD må være tidenes opphenting. Cloud9's meepo (SingSing) vs ViCi (Game2) var panisk artig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...