Gå til innhold

Google lager virtuell virkelighet i en pappeske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det grenser til latterliggjøring av Oculus Rift.

 

- "Se hva vi får til med en pappeske, og som dere sliter med å få ut på markedet selv med masse penger i ryggen og en utviklingstid som irriterer de som ikke kan få det fort nok."

 

Jeg skulle ønske man slapp å skaffe delene hver for seg og at utseendet så litt bedre ut enn det der. Enkel støpt plast koster ikke mye mer enn papp, men åpner for et mye bedre utseende. En bred strikk a la de man har på slalombriller koster heller ikke all verden. Jeg hadde glatt betalt et par hundrelapper for en ferdigmontert dings med bedre utseende og ergonomisk hodestrikk. Det dukker vel opp på ebukta snart fra de samme som selger covere.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det grenser til latterliggjøring av Oculus Rift.

 

- "Se hva vi får til med en pappeske, og som dere sliter med å få ut på markedet selv med masse penger i ryggen og en utviklingstid som irriterer de som ikke kan få det fort nok."

 

Jeg skulle ønske man slapp å skaffe delene hver for seg og at utseendet så litt bedre ut enn det der. Enkel støpt plast koster ikke mye mer enn papp, men åpner for et mye bedre utseende. En bred strikk a la de man har på slalombriller koster heller ikke all verden. Jeg hadde glatt betalt et par hundrelapper for en ferdigmontert dings med bedre utseende og ergonomisk hodestrikk. Det dukker vel opp på ebukta snart fra de samme som selger covere.

 

Kommer kanskje snart som 3D-print-fil... :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det grenser til latterliggjøring av Oculus Rift.

 

- "Se hva vi får til med en pappeske, og som dere sliter med å få ut på markedet selv med masse penger i ryggen og en utviklingstid som irriterer de som ikke kan få det fort nok."

 

Jeg skulle ønske man slapp å skaffe delene hver for seg og at utseendet så litt bedre ut enn det der. Enkel støpt plast koster ikke mye mer enn papp, men åpner for et mye bedre utseende. En bred strikk a la de man har på slalombriller koster heller ikke all verden. Jeg hadde glatt betalt et par hundrelapper for en ferdigmontert dings med bedre utseende og ergonomisk hodestrikk. Det dukker vel opp på ebukta snart fra de samme som selger covere.

 

noe ala dette: https://www.durovis.com/index.html ligger på ebay for en snau tusing...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...