Gå til innhold

I morgen forsvinner Diablo-auksjonshuset helt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sluttet å spille etter en dag eller tre etter release. Likte ikke hvordan ting fungerte og hvor utrolig tregt alt gikk. Starte spillet opp for en uke siden, og jeg må innrømme at de har gjort noen store steg med 2.x oppdateringene, til det bedre hvis du spør meg. Har det veldig gøy med Reaper of Souls, og blir nok noen timer til tror jeg.

Lenke til kommentar

Det har tatt over et år for å få spillet til å være der det skulle ha vært på release-datoen, fortsatt så hyller folk blizzard og spillet, er ikke rart blizzard kan produsere middelmådighet(heartstone, diablo, WoW, heroes of the whatever) og fortsatt selge, folk digger middelmådighet.

Lenke til kommentar

Det har tatt over et år for å få spillet til å være der det skulle ha vært på release-datoen, fortsatt så hyller folk blizzard og spillet, er ikke rart blizzard kan produsere middelmådighet(heartstone, diablo, WoW, heroes of the whatever) og fortsatt selge, folk digger middelmådighet.

 

Er mange år siden Blizzard gav ut noe som ikke var utvannet og middelmådig ja , og folk kjøper og henger seg på som makrellen på dorga.

Lenke til kommentar

En kompis som lånte ps3'n min et halvår kjøpte diablo 3 til den. Overraskende kult på konsoll, faktisk. Aldri vært noe AH på konsoll, så vidt jeg vet, så kanskje derfor. Spillet kler konsollkontroller, selv om det føltes rart i starten pga d2 nostalgia.

Lenke til kommentar

Det har tatt over et år for å få spillet til å være der det skulle ha vært på release-datoen, fortsatt så hyller folk blizzard og spillet, er ikke rart blizzard kan produsere middelmådighet(heartstone, diablo, WoW, heroes of the whatever) og fortsatt selge, folk digger middelmådighet.

 

Jeg kjøpte det fordi jeg likte Diablo II. Ble som sakt skuffet, og sluttet å spille det - før jeg tok det fram igjen for kort tid siden. Spillet er nå ganske balansert og ekstremt mye bedre enn ved release. Kan glatt anbefale det til andre sånn som det er nå.

Lenke til kommentar

At spillet ikke var bra når det kom ut kan vel alle være enige i. Men det ikke mange studioer som jobber så hardt for å få det på rett bane igjen. Kommer jo mange patcher som er helt gratis osv. Alldri opplevd noe lignende til andre utviklere i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...