Gå til innhold

Disse mobilene kommer i butikkene i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal aldri mer kjøpe en Samsungtelefon. Makan til drittprodukt stappet fullt av programmer man ikke får fjernet. Hvordan er f.eks LG på dette området?

 

Hvorfor skal du fjerne alle programmene.

Høres ut som du skaper problemer som ikke eksisterer.

Lenke til kommentar

Jeg har 90GB som jeg kan bruke, 26 om jeg driter i minnekort på Note 3

Men ja, produsentene oppgir ledig plass uten å regne med programmvaren de selv legger inn, LG er bedre på dette området, men jeg quoter en LG- Nexustest :

 

"Nexus-produktene er forfriskende frie for alt det unyttige andre produsenter stapper inn i telefonene sine. Ulempen er at du heller ikke får de mange tingene som kan være nyttige i tilpassede Android-versjoner."

 

Jeg kan lagre 18 sesonger av en serie på mobien , over 300 timer video.

Hvor mye plass trenger man?

Lenke til kommentar

Jeg skal aldri mer kjøpe en Samsungtelefon. Makan til drittprodukt stappet fullt av programmer man ikke får fjernet. Hvordan er f.eks LG på dette området?

 

Alle OEMs stapper telefonen "full" av bloatware som de håper du vil bruke. Den eneste(av hovedprodusentene) som ikke gjør det er google selv. Anbefaler Nexus 5 eller Moto X.

Lenke til kommentar

Vel... For det første er google sine applikasjoner kun helt basic og mange mangler god integrasjon mot "bedrifts"-løsninger som exchange, i tillegg mangler mange applikasjoner/funksjoner i alle fall jeg setter pris på (quick access ikoner til mer enn det absolutt minimale, god epost widget og appl, god task appl... når det er sagt har jeg hatt mer problemer med chrome browseren enn samsung sin "bloatware" browser). En god ting med Samsung sine telefoner er at de fra Samsung har App2SD innebygget, LG og LG-Nexus har ikke dette, de har jo ikke plass til SD kort en gang, og Sony mangler dette, noe som er J... irriterende da mange nye spill tar MYE plass (SSX tar 2gb). Så lurer man sikkert på om jeg er slik en Samsung Fanboy.. hmm nei.. Har en Sony Z1 nå, har hatt S4, mest fornøyd med Z2, selv med en gedigen mangel som av App2SD.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...