Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som syns samtalekvaliteten ble bedre med støyreduksjon?

 

Er litt usikker egentlig.

 

Her ble det ingen forbedring av den.

 

Sitter å teller på knappene hva jeg skal gjøre nå med denne telefonen, da dette er uholdbart for meg. Bare redd for at om jeg reklamerer på dette ender med å bare få en ny med nøyaktig samme problem, da jeg tror det er et software problem. For så vidt jeg vet er det kun en høyttaler i toppen og ikke to (altså en til telefoni og en til musikk + den i bunn for stereo).

Lenke til kommentar

Jeg bruker min telefon temmelig aktivt, jeg har jobbrelaterte og fritidsrelaterte apper og nettsider oppe hele tiden. Jeg byttet derfor min Z med Z2, som har bedre batteri.

 

Z holder muligens til ditt bruk, om du bruker den mindre enn jeg gjør.

Du har på datatrafikk hele tiden?

Skjønner godt du byttet da. Er irriterende når batteriet blir tappet så fort.

 

Da tror jeg Z vil holde til mitt bruk :) Stor forskjell på Z og Z2 annet enn batteri?

Lenke til kommentar

Snakket med sony, og snakket med kjedehuset. Har et valg, og det blir å sende den inn til rep....... men som jeg sa, jeg garanterer at den kommer i retur med samme feil, enten den blir "reparert" eller byttet.

 

Det var så mye for å kjøpe sony sitt nye flaggskip. En ukes bruk hvor 50% har gått til feilsøking ender med å måtte bare sende den inn for en tid. Forferdelig lite løsningsorienterte.

 

Skal ta å gjøre innleveringen i en telenorbutikk, og samtidig be om å få teste en Xperia Z2 der for å se om den er like ille.........

 

Edit: Da har jeg levert den inn, og fått en fancy samsung telefon man kan ringe og sende meldinger med :D De hadde dessverre ingen Z2 det var mulig å teste med heller.......

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar

Kameraet er helt ubrukelig i sydlige strøk.

 

Har akkurat vært på tur i Midt-Østen, og der er det som kjent varmt (40+ grader).

 

Fikk maks til å ta 1-2 bilder i varmen før kameraet skrur seg av, og film kan en bare glemme.

 

Ser at dette er kjent fra diverse utenlandske forum der mange har varmt vær.

 

Har allerede problemer med fit & finish på min telefon, så dette kommer på toppen av dette. Er bare passelig fornøyd med dette "flaggskipet" av en telefon.

 

Lurer på om jeg skal prøve å heve kjøpet, men vet sannelig ikke hva hva jeg skal kjøpe som erstatning.

Lenke til kommentar

Jeg har jo tidligere kritisert enkelte ting ved kameraet på Z2.

Men, dette med at de ikke skal tåle skyggetemparaturer på ca 40gr, var nytt og overaskende.

Det bør det gjøre.

Regner med at ingen lar tlf ligge i sola under slike forhold og det er omkringliggende lufttemperatur det er snakk om.

Vel, dette er jo noe flere kan simulere med sin telefon.

Min Z2 er returnert innen angrerettstiden, nettopp på grunn av kameraets zoomfunksjon og video og jeg beholder min Nokia 808 noe lenger.

Den er velprøvd også i tropetemperaturer.

Endret av cirka
Lenke til kommentar

Jeg fikk min telefon først på fredag. På lørdag var i botanisk hage, og jeg tok bilder jeg synes var helt suverene. Uten noe stress eller noen ting, superior auto.

Det er mulig jeg har lave forventninger til mobilkamera, men jeg ble skikkelig imponert.

 

https://www.flickr.com/photos/124877192@N02/sets/72157644855037074/

 

Siden jeg fikk min telefon såpass sent (til tross for forhåndsbestilling slutten av mars) så har jeg kanskje fått fra en produksjonslinje som har utbedret litt svakheter? Jeg har uke 20 som byggedato for min telefon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk min telefon først på fredag. På lørdag var i botanisk hage, og jeg tok bilder jeg synes var helt suverene. Uten noe stress eller noen ting, superior auto.

Det er mulig jeg har lave forventninger til mobilkamera, men jeg ble skikkelig imponert.

 

https://www.flickr.com/photos/124877192@N02/sets/72157644855037074/

 

Siden jeg fikk min telefon såpass sent (til tross for forhåndsbestilling slutten av mars) så har jeg kanskje fått fra en produksjonslinje som har utbedret litt svakheter? Jeg har uke 20 som byggedato for min telefon.

 

Hvordan finner man ut hvilken byggedato man har?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg fikk min telefon først på fredag. På lørdag var i botanisk hage, og jeg tok bilder jeg synes var helt suverene. Uten noe stress eller noen ting, superior auto.

Det er mulig jeg har lave forventninger til mobilkamera, men jeg ble skikkelig imponert.

 

https://www.flickr.com/photos/124877192@N02/sets/72157644855037074/

 

Siden jeg fikk min telefon såpass sent (til tross for forhåndsbestilling slutten av mars) så har jeg kanskje fått fra en produksjonslinje som har utbedret litt svakheter? Jeg har uke 20 som byggedato for min telefon.

 

Hvordan finner man ut hvilken byggedato man har?

 

ligger en flik ved siden av minnekortet slotten du kan dra ut.

Lenke til kommentar

 

Hvordan finner man ut hvilken byggedato man har?

 

I den luka du åpner for å sette inn SD-kort, er det en liten skuff du kan trekke ut, som ser lik ut den der simkortet settes inni. På skuffen som kommer ut ligger den en lapp der bl.a byggedato er angitt i formatet 14wXX der XX er ukenummeret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...