Gå til innhold

Gratis Vareprøver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det meste som gies bort av vareprøver er og bare noe skvip.

 

På finn kan man være heldig å finne meget greie produkter.

Det gjør ingenting at det er noe drit, det er akkurat det samme hva vareprøven inneholder!

 

Da jeg var student fant jeg gratis produkter på gjerrigknarken.no. Etter hvert fant jeg ut at alt det som var gratis var bare dritt så jeg sluttet med det.

 

Du kan gjerne få 10 gram shampo der gratis mot at du bruker 5 minutt på å registrere deg. Og da har du allerede tapt penger. Bruk heller tiden på lekser. Det får du mye mer igjen for ;)

Lenke til kommentar

 

 

Det meste som gies bort av vareprøver er og bare noe skvip.

 

På finn kan man være heldig å finne meget greie produkter.

Det gjør ingenting at det er noe drit, det er akkurat det samme hva vareprøven inneholder!

 

Da jeg var student fant jeg gratis produkter på gjerrigknarken.no. Etter hvert fant jeg ut at alt det som var gratis var bare dritt så jeg sluttet med det.

 

Du kan gjerne få 10 gram shampo der gratis mot at du bruker 5 minutt på å registrere deg. Og da har du allerede tapt penger. Bruk heller tiden på lekser. Det får du mye mer igjen for ;)

 

Lekser????? Det er lenge siden nå..... Har bestilt 20-30 vareprøver bare i kveld....

Lenke til kommentar

 

 

 

Det meste som gies bort av vareprøver er og bare noe skvip.

 

På finn kan man være heldig å finne meget greie produkter.

Det gjør ingenting at det er noe drit, det er akkurat det samme hva vareprøven inneholder!

 

Da jeg var student fant jeg gratis produkter på gjerrigknarken.no. Etter hvert fant jeg ut at alt det som var gratis var bare dritt så jeg sluttet med det.

 

Du kan gjerne få 10 gram shampo der gratis mot at du bruker 5 minutt på å registrere deg. Og da har du allerede tapt penger. Bruk heller tiden på lekser. Det får du mye mer igjen for ;)

 

Lekser????? Det er lenge siden nå..... Har bestilt 20-30 vareprøver bare i kveld....

 

Gjør heller noe gøy. Lag deg et lekkert måltid.. se en film. What ever. Det er ikke verdt å bruke en kveld på noen skarve vareprøver ;)

Lenke til kommentar

 

Da passer det bra at du er Dasspapir. :)

Puh!

Jeg vil ha seriøse svar, din tulling!

 

Burde kanskje ha laget deg et litt mer seriøst brukernavn uten ordet "dasspapir" da kanskje? ;)

 

Tro meg, å bruke masse tid på å lete etter og bestille gratis vareprøver lønner seg ikke. Ekstremt dårlig timebetalt, om man regner det ut i kroner og øre. Og tar man i betraktning at mange av vareprøvene nok går rett i søpla, så er det enda dårligere betalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Da passer det bra at du er Dasspapir. :)

Puh!

Jeg vil ha seriøse svar, din tulling!

 

Burde kanskje ha laget deg et litt mer seriøst brukernavn uten ordet "dasspapir" da kanskje? ;)

 

Tro meg, å bruke masse tid på å lete etter og bestille gratis vareprøver lønner seg ikke. Ekstremt dårlig timebetalt, om man regner det ut i kroner og øre. Og tar man i betraktning at mange av vareprøvene nok går rett i søpla, så er det enda dårligere betalt.

 

@dasspapir Du må inrømme at Schwarzwald har et poeng

Endret av EvilSeagull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...