Gå til innhold

Test: Lenovo Yoga Tablet 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ideen, men litt upraktisk for meg som venstrehendt.

 

Det spiller egentlig liten rolle om du holder "håndtaket" med høyre eller venstre hånd. Skjermbildet roterer bare rundt, slik at det blir riktig uansett. Den eneste forskjellen er at holder du den med høyrehånden så kommer av/på-knappen i bunn i stedet for på toppen, og hodetelefonutgangen kommer øverst i stedet for nederst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Stygt og klumete.

 

Holder meg til iPad jeg.

Men denne ser mye bedre ut, er mer praktisk, mye bedre batteritid, bedre kvalitet og langt billigere. :o)

 

Den er nok en del billigere ja :wee: Hvordan batteritidene vet jeg ikke, men om den er mer praktisk er subjektivt, jeg liker hvertfall ikke klompete brett :wee: Jeg syntes at denne lenovoen er dritstygg, og du trenger ikke fortelle med at den har bedre kvalitet enn en iPad :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Stygt og klumete.

 

Holder meg til iPad jeg.

Men denne ser mye bedre ut, er mer praktisk, mye bedre batteritid, bedre kvalitet og langt billigere. :o)

Den er nok en del billigere ja :wee: Hvordan batteritidene vet jeg ikke, men om den er mer praktisk er subjektivt, jeg liker hvertfall ikke klompete brett :wee: Jeg syntes at denne lenovoen er dritstygg, og du trenger ikke fortelle med at den har bedre kvalitet enn en iPad :tease:

Det sier du nok bare fordi du har oppdaget at Apple lurte deg trill rundt, og betalte overpris for et halvgodt produkt.

Lenke til kommentar

 

Det sier du nok bare fordi du har oppdaget at Apple lurte deg trill rundt, og betalte overpris for et halvgodt produkt.

 

Skal vi se:

 

iPad Air 16 GB Wi-Fi + Cellular: 4990,-

Samsung Galaxy Note 10.1" 16 GB: 5849,-

 

Ser ut til at også Samsung tar overpris for plastikk-rælet sitt :-)

 

Dersom denne Lenovo'en hadde hatt litt bedre skjerm (slik at den kunne konkurrert med iPad, Note, Nexus, etc), så hadde den faktisk vært et godt alternativ for mange.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...