Gå til innhold

Første Tomb Raider er ute på iOS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHA! JA!
Jeg husker at jeg utforsket den store herregården og lekte i gymsalen, så plutselig hørte jeg "RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!" Bak meg o_O'
Mer skremmende enn Silent Hill og Resident Evil-serien fordi jeg ikke var forberedt på noe slikt xD

tumblr_m9w1jdJf0V1r5md7mo1_r5_500.gif

Endret av StigtriX
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kan vanskelig tenke meg en mer upassende plattform for Tomb Raider enn iOS

 

Ja vel? Slike spill må da fungere glimrende på f.eks. iPhone 5s kombinert med håndkontrollere som MOGA Ace Power eller Logitech PowerShell? Dette spillet støtter i allefall begge disse kontrollerne etter det jeg har lest.

 

Her er link til en av dem, denne selges fra Apple Store: http://store.apple.com/no/product/HE449ZM/A/moga-ace-power-spillkontroller-for-iphone-5-og-5-generasjons-ipod-touch?afid=p231|camref%3Aiimt&cid=AOS-NO-Aff-PHG

Endret av Juke
Lenke til kommentar

 

Ja vel? Slike spill må da fungere glimrende på f.eks. iPhone 5s kombinert med håndkontrollere som MOGA Ace Power eller Logitech PowerShell? Dette spillet støtter i allefall begge disse kontrollerne etter det jeg har lest.

 

Her er link til en av dem, denne selges fra Apple Store: http://store.apple.com/no/product/HE449ZM/A/moga-ace-power-spillkontroller-for-iphone-5-og-5-generasjons-ipod-touch?afid=p231|camref%3Aiimt&cid=AOS-NO-Aff-PHG

Det er veldig få som faktisk eier sånne.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Prøver å få til å spille Tomb raider 1 på pc med steam med game pad, har forsøkt nå i flere dager men kan ikke få det til, Noen som har lyst/kan forklare steg for steg hvordan jeg kan få det til. eller må jeg kjøpe spillet og ps for å få spillt det?

 

Xpadder er nok ett greit sted å starte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...