Gå til innhold

Kina bannlyser Bitcoin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er avgjørende at bedrifter ikke får lov til å handle med Bitcoin.

 

Dette gjelder kun finansinstitusjoner.

 

Nice shit maskinvareno som roper ut "KINA BANNLYSER BITCOINS!!!1111".

 

 

 

China's central bank barred financial institutions from handling Bitcoin transactions,..

 

Jeg har for lenge siden sluttet å lese maskinvareno sine artikler å går heller direkte til kilder.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke veldig lenge før det blir forbudt andre steder også. Bare vent til politikernee finner ut hvordan man genererer bitcoin (mining). Det blir bare mer og mer energisløsning for å skaffe seg noen slik jeg ser det.

 

De som sitter på slike verdt mye nok til at man ikke ønsker/har råd til å tape dem, bør være meget flinke til å forutse når man burte selge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Bitcoins er bare idiotisk! Burde vært total forbud globalt

Saklig argumentasjon ja.

Bitcoins er bare et smutthull! Hvorfor må jeg fordype noe som en hver oppegående person skjønner hva er? Valuta for dem som baserer livet på data? Greit nok. Men holdt kjeft den dagen du mister dem. Slike saker står flere ganger i mnd. :-D

Lenke til kommentar

Bitcoins er bare et smutthull! Hvorfor må jeg fordype noe som en hver oppegående person skjønner hva er? Valuta for dem som baserer livet på data? Greit nok. Men holdt kjeft den dagen du mister dem. Slike saker står flere ganger i mnd. :-D

"Valuta for dem som baserer livet på data?".

 

Ok du har hvertfall manglende kunnskap om hvordan banksystemer og verden fungerer. Jeg tror vi setter strek for denne "diskusjonen" til du blir litt eldre og/eller mer opplyst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...