Gå til innhold

Nå kan du enkelt bygge din egen Raspberry Pi-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kan du enkelt bygge din egen Raspberry Pi-PC

Nytt PC-byggesett gjør både bygging og programmering til en lek. Bilder lengre nede i artikkelen viser også et ferdig produkt i eske til og med.

 

Dette er overskriften i artikkelen. Bruken av Nå og Nytt tilsier et dette ligger klart til bruk, og er jo en super julegave. I høyre menyen finner vi til og med mulighet til å bestille på flere nettsteder. Et par tre klikk og en julegave er i boks.

At jeg har bestilt en Rasberry pi må jeg jo ta på min kappe når jeg ikke leser hele teksten, og jeg får nok brukt den, men her hadde det vel vært på sin plass med bedre fokus på å kunne bidra på kickstarter enn fokuset på nytt byggesett som enkelt kan bygges nå.

 

Grundig lurt

Lenke til kommentar

Nå må lærerne våkne, lær kidsa koding!

Dette er jo ett perfekt verktøy.

 

To spørsmål:

Er den oversatt til norsk?

Hvor kan man bidra?

 

Foreløpig ikke på norsk, men kommer kanskje?:

"Kano is for everyone, so you can get our books in English, Spanish, Arabic, or Mandarin, and we're working on more languages. We deliver around the world with flat shipping costs. (See rewards at right.)"

 

Ift til å bidra, er det vel bare å sende en mail for å spørre?

Lenke til kommentar

Nå må lærerne våkne, lær kidsa koding!

Dette er jo ett perfekt verktøy.

 

To spørsmål:

Er den oversatt til norsk?

Hvor kan man bidra?

 

Wide awake! Introduserte elevene mine for Scratch i dag. De holdt på å ramle av stolene sine fordi de var så gira på å komme i gang.

 

Skal holde kodekurs for kollegene mine i morgen og neste torsdag. Håpet er å få alle fra 4. til 7. trinn til å delta på Kodetimen i desember!

Lenke til kommentar

 

Nå må lærerne våkne, lær kidsa koding!

Dette er jo ett perfekt verktøy.

 

To spørsmål:

Er den oversatt til norsk?

Hvor kan man bidra?

 

Wide awake! Introduserte elevene mine for Scratch i dag. De holdt på å ramle av stolene sine fordi de var så gira på å komme i gang.

 

Skal holde kodekurs for kollegene mine i morgen og neste torsdag. Håpet er å få alle fra 4. til 7. trinn til å delta på Kodetimen i desember!

 

Kult! Lykke til!

Lenke til kommentar

Nå må lærerne våkne, lær kidsa koding!

Dette er jo ett perfekt verktøy.

 

To spørsmål:

Er den oversatt til norsk?

Hvor kan man bidra?

 

Oversettelse til norsk er planlagt og forhåpentligvis være klar til release neste sommer.

 

Du kan bidra på Kano.me som vil sende deg videre til Kickstarter. Her kan du donere penger, men i skrivende stund har de fått inn over $550 000 av $100 000 som trengtes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...