Gå til innhold

Klart for lanseringsfest på IFA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg sinnsykt til IFA messen skytes igang. Håper vi får se en annen Galaxy Gear enn den som er vist frem på bilde, Vist det blir sånn den ser ut så skal jeg søke på stilling som designer hos de. Note III blir også spennende å få se.. Regner ikke med det er store endringene annet enn i spec og sånne ting, men regner med jeg ikke blir skuffa. HTC One max er jeg litt spektisk til fordi jeg ser ikke poenget med og starte en ny krig på større skjerm når de allerede sliter med One!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

... Isåfall er det heller ikke usannsynlig at nettbrettet vil bli utstyrt med en Tegra 4-prosessor, siden den forrige hadde Tegra 3.

 

Det er nok dessverre heller usannsynlig. I følge rykter, har nVidia med T1,T2 og T3 levert lavere ytelse med et høyere strømbruk enn det produsentene ble lovet. Det går greit en gang, ikke tre. T4 kommer ikke i noen mobiler eller nettbrett. Det er ikke fordi T4 nødvendigvis er dårlig, det er ingen som stoler på løftene til nVidia lengre.

 

I tillegg hadde nVidia en stor fiasko for noen år tilbake, da mange bærbare PCer døde tilsynelatende ut av det blå. Da var det nVidia som ikke hadde gjort koblingen mellom GPU og HK sterk nok til å tåle varmesvingninger over tid. Apple hadde jo nVidia for en tid tilbake, og dette var det som i følge ryktene som var grunnen til at det blei slutt den gangen.

 

Har selv hat både nVidia og AMD/ATi, og anser de tilnærmet like på desktop.

 

TL;DR: nVidia lyver til sine egne (OME) kunder. Seriøse (OME) kunder handler ikke med løgnere gang etter gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...