Gå til innhold

Grand Theft Auto V-lydsporet blir gigantisk (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke gjøre noe annet enn å glede seg over dette. Få inn noe postkasse postkasse postkasse så er det om mulig enda bedre.

 

Nei, gleder meg til å se hva rockstar har plukka ut denne gangen. Men vil nok vente til next gen er ute før jeg går til anskaffelse av spillet :)

Lenke til kommentar

Kan ikke gjøre noe annet enn å glede seg over dette. Få inn noe postkasse postkasse postkasse så er det om mulig enda bedre.

 

Nei, gleder meg til å se hva rockstar har plukka ut denne gangen. Men vil nok vente til next gen er ute før jeg går til anskaffelse av spillet :)

 

Haha! Det hadde vært heeeeerlig med litt RR podcast evt livefeed med P3 (mellom 11:00 og 13:00 selvfølgelig.) :D

Ikke noe er som å gå på killing spree med pottifar som synger "age og aquarius" i Radioen er din :p

Lenke til kommentar

All erfaring sier at det bare er en håndfull jeg liker uansett. 240 sanger, der 220 er dritt? Foretrekker de 917 bra sangene jeg har på Spotify.

 

Tipper 900 av dem og er dritt :)

 

Sier seg selv at R* må sikte forholdsvis bredt, for å finne

noe som ihvertfall kan bli spisbart for de fleste. Hadde det vært greit, med støtte for Spotify? Helt klart. Men det blir nok ikke med det første.

 

Er jo uansett bare å kjøre de 917 'bra' sangene dine på repeat på Spotify i bakgrunnen, så får du det akkuratt som du vil.

Lenke til kommentar

Kan ikke gjøre noe annet enn å glede seg over dette. Få inn noe postkasse postkasse postkasse så er det om mulig enda bedre.

 

Nei, gleder meg til å se hva rockstar har plukka ut denne gangen. Men vil nok vente til next gen er ute før jeg går til anskaffelse av spillet :)

 

Nå er det dog ikke sikkert at GTA V kommer på next gen konsoller heller. Regner heller ikke med at det vil komme før noen år etterpå, samme som med San Andreas som dukket opp "nylig" på PS Store.

Lenke til kommentar

Geez... alltid en komiker som må prøve seg. Du skjønner vel at jeg har valgt sanger jeg liker? Du kan fint velge dobbelt så mange sanger du liker, om du vil. Det er ikke poenget. Poenget er at jeg kjører Spotify i bakgrunnen, så spillmusikk interesserer meg overhodet ikke.

 

Selv om kommentaren du svarer til er rett over deg, så husk at det finnes en svar knapp :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...