Gå til innhold

Bygg din egen Xbox-laptop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig konsept, men kanskje et par år for sent ute?

 

Ikke om det også kan brukes på Xbox One vel ??

 

ikke det at jeg helt ser verdien av å spille på en så liten skjerm da... du har sikkert rett i at de er for sene også, men de påstår i alle fall at det fortsatt skal kunne brukes...

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar
Stilig konsept, men kanskje et par år for sent ute?
Ikke om det også kan brukes på Xbox One vel ??ikke det at jeg helt ser verdien av å spille på en så liten skjerm da... du har sikkert rett i at de er for sene også, men de påstår i alle fall at det fortsatt skal kunne brukes...

 

Blir som en laptop da. Første gang jeg ser nytten på en konsoll med tanke på pris og bruk. Til vanlig konsollbruk ser jeg ingen grunn til å ikke ha en pc istedenfor, dette blir en valdig bra gamerlaptop til halve prisen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Uff da . Nei takk merk at den ikke går på batterier heller. Så er ubrukelige plasser uren støpsel. Et failet konsept spør du meg
Har du tenkt over hvor mye strøm en Xbox 360 faktisk bruker?

 

Ja vet at xbox ikke akkurat er en konsoll som bruker lite strøm. vell ble bedre med de siste versjonene og mindre kjerne.

 

Men dette støtter hva jeg sa enda mer "ubrukelig konsept" og si laptop høres ut som noe helt annet en en koffert med delta vifter + skøytekabel. Jeg trodde hele deres video var kødd første gangen jeg så den da de skrøyt av hva du kunne bruke den til "som faktisk ikke er noe annet en en annen xbox og en lcd tv kan..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...