Gå til innhold

Sony Xperia Tablet Z


Anbefalte innlegg

 

Noen med Wi-Fi versjonen som har fått 4.4.2?

Jeg har fått. Kan ikke si det er noen revolusjonerende endringer...

 

Oppdaterte til 4.4.2 her også. Ikke mye forandringer.

Men eneste virkelig store nedturen var å se at under "settings" var nå alle menyene en ny undermeny. Tidligere åpnet undermenyen seg i høyre del av vinduet.

 

Noen måte å sette opp valg så det blir mulig igjen?

Nå står jo hele høyre side av skjermen blank og ubrukt, men alikevel velger de å åpne sidene i nye vinduer - veldig mye dårligere løsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slang inn en impulsbestilling på 4G-utgsven på cdon i går da den kostet 2790. Er z fortsatt et godt valg (til prisen), eller burde jeg kansellere bestillingen?

Ser det er tilsynelatende vanskelig å finne tilbehør som cradle nå og det var litt overraskende.

Du bør være veldig avhengig av 4G da er det et greit tilbud selv om Telenor solgte samme mod for rundt 2300,- for noen uker siden.

 

Er du ikke avhengig av 4G ville jeg heller valgt et av årets brett mulig GALAXY Pro som ser bra ut til en grei pris.

Nå har det akkurat vært tilbud på dette til 2490,- men har fortsatt en grei pris på rundt 2800,-.

 

Jeg kjøpte nylig Xperia Z2 tablet LTE med ladestasjon på tilbud til 3490,- inkl frakt og er veldig fornøyd med det så kanskje du bør vente på et godt tilbud utover.

 

En annen ting er at Z er en gammel nyhet og vil være vanskelig å selge videre til en respektabel pris..

Lenke til kommentar

Direkte avhengig er jeg ikke, men har inkludert datatvilling i abonnementet, og har lært meg å sette pris på å slippe å tømme mobilbatteriet for å surfe på nettet der det ikke er Wi-Fi.. Ev salgsverdi er ikke noe jeg bryr meg om, da den blir å erstatte en Galaxy tab 10.1 (P7500) som holder på å drive meg til vanvidd.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått, så er dette KitKat sin løsning og ikke Sony. Like og den todelte løsningen bedre.

Hmm, hvor kan en gi tilbakemelding til Android Kit-kat? Sidene er totalt fraværende av annet en enveis kommunikasjon. Og samme på Google+ -Android kan det se ut til.

 

Så hvor kan en gi tilbakemelding på produktene deres? Blir jo ikke særlig rettet mot forbrukerne om det kun er testere og utviklere som kan si meninger...

Lenke til kommentar

Fant ut at jeg gikk på en KJEMPE smell ved å instalere oppdateringen :hm::realmad:

Litt avhengig av hva du bruker brettet til så vil jeg sterkt anbefale å lese denne.

 

Nye med KitKat 4.4.2 er at Apper kan ikke lenger fritt skrive til eksternt minnekort. Slik jeg forstår det må App'n kreve tilgang fra starten av. Det betyr at mange gamle app'er plutselig ikke kan lagre til minnekort lenger.

 

For min del var eneste grunnen til å kjøpe nettbrett for å bruke som kartplotter i båten med det geniale kart app'n Lucus. Her kan en laste ned flyfoto over skjærgården i høy oppløsning, og se alle grunner som ikke står på sjøkartene i offline modus. En ser enkelt bunnforholdene når en legger til også.

 

I starten lagret jeg nedlastingene direkte på eksternt minne. Men for å utvide filen nå må jeg først flytte filen over til internminnet for Locus kan fortsette å lagre på filen.

Problemet er bare at kartfilen nå er større en intern minnet. Så det går ikke.

Så der står jeg da, og plutselig ikke får brukt nettbrettet til det jeg kjøpte det for :hrm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...