Gå til innhold

Ukens nye nedlastbare spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne utgaven lar spilleren bytte mellom gammel og oppusset grafikk, og velge mellom tre vanskelighetsgrader.

 

Er det bare dette som er forskjellen på 20 års jubileumsutgaven og 15 års jubileumsutgaven av Another World?

 

Gidder ikke leie den på Steam da, når jeg allerede eier den forrige på GoG. Dyrere er den også, men det er jo ikke noe nytt siden det er Steam

Lenke til kommentar

Kjøpte The Cat Lady i går på gog.com, men har ikke fått testet det enda. Virker dog veldig spennende.

 

Det gjorde jeg også.

 

Vi snakker altså her om spillet som vant prisen for beste historie i AdventureGamers kåring av 2012s beste spill. Altså foran The Walking Dead, som vant Gamers egen kåring.(og utallige av de utenlandske) Allikevel fikk vi aldri en anmeldelse av dette spillet på Gamer (og knapt nok noen andre steder heller), og for alt jeg vet så er det maks en som har hørt om det engang. Utrolig trist.

 

Tenk om vi hadde sett Cat Lady som beste historie i 2012 på Gamer. For en utrolig oppmerksomhet det ville gitt spillet, og Gamer hadde virkelig levd opp til mottoet sitt: Spill er kultur. Gamer hadde i tillegg vist at de er en profesjonell aktør, med virkelige spilleksperter som anmeldere.

 

Men hvem er det jeg prøver å lure. Det er jo ingen grunn til at Gamer skal være noe annerledes enn resten av anmelderbransjen. Anmeldere er som vanlige forumbrukere, som spiller AAA-spill med kanskje et par cred-slengere hvert år. Det ville jo vært kommersielt selvmord om Cat Lady hadde fått prisen som årets beste historie på Gamer. De utenlandske sidene må vise vei først, men det hadde vært interessant å vite hvor mange av anmelderne der ute i verden som har spilt Cat Lady. Tror fort de kan telles på en hånd.

Lenke til kommentar

Kjøpte The Cat Lady i går på gog.com, men har ikke fått testet det enda. Virker dog veldig spennende. Evoland virker også interessant, men har lest at det kun varer i ca. tre timer, så venter til det faller litt mer i pris. Fullførte også Fester Mudd: Curse of the Gold her om dagen. Det var veldig artig.

 

Kvantitet er ikke alltid kvalitet, Journey er ett godt eksempel på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...