Gå til innhold

Aliens: Colonial Marines-utvikler sier opp ansatte (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Store spørsmålet er jo, Hvorfor i all pokker Gearbox ikke tok ansvaret selv siden godeste Pitchford sto å skrøyt Aliens opp i skyene på samtlige messer i fjor.. Føles mere ut som at han har stått og gitt folk fingeren i stedet.. Greit at Timegate kan være en del ansvarlige, men hva med Sega og Gearbox? Ingenting å si.. Feige folk ass... Ikke en statement fra Pitchford som sier vi dreit oss ut, gjorde ikke jobben riktig og vi skal gjøre det godt igjen for alle Aliens fans og lage spillet fra scratch for å glede alle de skuffa fansen..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ganske utrolig at dette spillet endte som det gjorde ja, og Pitchford er ikke mye verdt i mine øyner ihvertfall. Skal han stå å jabba og vifte med pikken sin rundt det kommende Brothers In Arms spillet tar jeg det hele med 1 spade salt og 10. Liker de foregående BIA spillene veldig godt, men du verden denne løken her hadde mange store ord i forkant av de spillene også..som ikke helt levde opp.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår er at de må jo se det, altså se at det er ræv. Ekstremeksempelt Duke Nukem viser jo at når spillet har kommet en viss lengde og en visse mengde kroner er brukt, må de gi det ut selv om de veeeet at det er ræv. De mister sitt gode navn og rykte, sier opp noen og begynner på nytt.

 

Endel spill er så ræv at de ikke burde vært utgitt. Noen burde sagt "time out" dette er tøv! Spillbransjen må jo lære av elementere feil. Noen spill som er ræv vil selvsagt alltid kommer, men slike "storspill" bør kanselleres for de skader mer enn de fryder. Men igjen, de solgte jo mye av Duke, så de gikk sikkerrt i null.

Lenke til kommentar

Store spørsmålet er jo, Hvorfor i all pokker Gearbox ikke tok ansvaret selv siden godeste Pitchford sto å skrøyt Aliens opp i skyene på samtlige messer i fjor.. Føles mere ut som at han har stått og gitt folk fingeren i stedet.. Greit at Timegate kan være en del ansvarlige, men hva med Sega og Gearbox? Ingenting å si.. Feige folk ass... Ikke en statement fra Pitchford som sier vi dreit oss ut, gjorde ikke jobben riktig og vi skal gjøre det godt igjen for alle Aliens fans og lage spillet fra scratch for å glede alle de skuffa fansen..

 

Gearbox vil uansett aldri klare å lage et bra Aliens spill. De har null peil på skrekk. Eneste "Aliens" spillene som ga meg skrekk var AVP 1999 og AVP 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...