Gå til innhold

Tid for et forumtreff i Bergen?


€uropa

  

8 stemmer

  1. 1. Hvilke(n) dato(er) passer?

    • Fredag 8. mars
    • Lørdag 9. mars
    • Fredag 15. mars
    • Lørdag 16. mars


Anbefalte innlegg

Nå har jeg uavbrutt vært aktiv på forumet i underkant av 5 år og det har tatt en usunn stor del av livet mitt. Jeg har derimot hatt liten mann-til-mann(/kvinne) kontakt med andre brukere. Jeg har sett at brukere har spekulert i forumtreff et par ganger før i Oslo og Stavanger, selv om det er en stund siden sist.

 

Jeg kunne vært interessert i å møte noen av brukerne her, spesielt de mer eller mindre faste brukerne jeg har diskutert alt mulig rart med i årevis. Så jeg lurer rett og slett på om det er noen interesse for forumtreff i Bergen? Det hadde vært hyggelig om så mange som mulig ble med, uavhengig av hvor lenge dere har vært aktive på forumet, hvor dere bor, alder eller andre variabler. Det eneste jeg vil gjøre oppmerksom på i forhold til alder, er at jeg ikke vil ta noe ansvar, så de som enda ikke er myndige bør avklare med sine foresatte hvor de er.

 

En mulig aktivitet kan for eksempel være å spise et måltid et sted, men jeg er åpen for mye rart hvis folk sitter på andre ideer. Jeg har aldri vært på forumtreff før og jeg er ikke veldig godt kjent i Bergen, så noen må gjerne hjelpe til litt med planleggingen. Først og fremst vil jeg kartlegge hvor stor interessen for et forumtreff er. Ingenting dere sier i denne tråden er bindende, så si ifra enten dere er litt eller veldig interessert, så prøver vi å finne en løsning som passer flest mulig.

 

Før dere avblåser forslaget, vil jeg si at jeg er en snill mann på tross av avataren min og enkelte ting jeg har skrevet på forumet. Til dere som av andre grunner tenker at dere ikke har så veldig lyst, vil jeg si at det er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort. Det er mulig å ende opp med å finne gode venner på et forumtreff. Med så mange og sterke meninger og interesser som finnes her på forumet, er det svært usannsynlig at det vil bli kjedelig, men i verste fall drar man bare hjem igjen.

 

Jeg håper heller ikke at noen lar være å melde seg fordi man føler seg utilpss lant fremmede mennesker. Det gjelder faktisk mange brukere, deriblant meg.

Endret av Zarac
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lat er det anledning for å være på både tog og fly fra Oslo, men jeg skjønner jo at det er langt å reise for et forumtreff, i hvert fall hvis du ikke har noen kjente å oppholde deg hos. Heldigvis er avstanden fra Bergen til Oslo kortere for meg, i og med at mora mi og den siden av familien bor rett utenfor byen, så jeg får vel være litt oppmerksom hvis noen skulle finne på å arrangere forumtreff der.

 

Hittil har ingen svart direkte at de er interessert, men jeg har fått 4 "+"-er på innlegget. Hvordan skal jeg tolke det? Hvis folk er positive til forespørselen, hadde det vært fint om de la igjen en hilsen i tråden, slik at jeg vet hvem jeg har med å gjøre.

Lenke til kommentar

Da foreslår jeg at vi bestemmer oss for et treff om ikke så lenge. Vi er foreløpig fire stykker i denne tråden som kunne tenke seg å treffes, og flere vil sikkert hive seg på når planene blir mer konkrete. Så er det jo lov å sende en PM til brukere som man vet er i Bergen og ikke har sett tråden.

Lenke til kommentar

Da er vi vel en håndfull mennesker. Det bør jo holde for å begynne å planlegge, så blir kanskje flere med underveis. Hvis jeg ikke tar feil er alle som hittil har gitt lyd fra seg 20+ (bortsett fra meg, som har 3 uker igjen). Det gjør det lettere med tanke på aldersgrenser rundt omkring. Da foreslår jeg at vi møtes en helg, spiser et måltid og drikker pils (eventuelt proteinshake). Jeg tar meg sjelden råd til å spise ute i kombinasjon med at jeg ennå bare er 19, så jeg er som nevnt ikke godt kjent med utelivet i Bergen. Men jeg synes at Inside (20-årsgrense etter klokka 20) har god mat til en pris som ikke er altfor stiv. Eller har noen et annet forslag til aktivitet og/eller sted?

 

Hva sier dere til for eksempel helga 8. - 10. mars? Da rekker jeg å fylle 20 og de som kommer langveisfra rekker å planlegge reisa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...