Gå til innhold

Tid for et forumtreff i Bergen?


€uropa

  

8 stemmer

  1. 1. Hvilke(n) dato(er) passer?

    • Fredag 8. mars
    • Lørdag 9. mars
    • Fredag 15. mars
    • Lørdag 16. mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det er et klart flertall for lørdag 16. mars, så da blir det naturligvis den datoen. Ingen har uttrykt noen motvilje mot Inside, så da blir det vel et måltid der. Men si for all del ifra hvis noen har et annet forslag på lager. Menyen og adressen til Inside finner dere her: http://insiderock.org/moleskine/index.html . Jeg gjør oppmerksom på at studenter med studentkort får 20 % rabatt på burgerne.

 

Inside er ikke vanskelig å finne i det hele tatt. Hvis man står ved den blå steinen (som egentlig er svart), så ligger Dreams Showbar på et hjørne like i nærheten. Inside er i smuget som går oppover derfra. Så da forventer jeg å se Staketten, Liberalistiske Samebror, Jørgen, Jason Something og Nie der. Bekrefte gjerne at beskjeden er mottatt og at det fortsatt er aktuelt. Det er fortsatt lov for andre å melde seg på, men nå er datoen fastsatt.

 

Hvilket klokkeslett passer? 1800? 1900?

Lenke til kommentar

Lurte faktisk på om det var et forumtreff i Bergen i nærmeste fremtid og bestemte meg for å kikke kjapt innom her. Og joda. Treff en uke unna. Mulig jeg kommer da, må bare sjekke om jeg er opptatt med noe annet den kvelden. Inside høres i alle fall veldig fristendes ut, er lenge siden min forrige Stargazer...

Lenke til kommentar

Da foreslår jeg at vi møtes på Inside klokka 1800 førstkommende lørdag. For å unngå en situasjon der alle setter seg ned med hver sin gjeng og tror at de har vært på forumtreff, trenger vi en måte å kjenne hverandre igjen på. Har noen et forslag til hvordan vi skal gjøre det?

Lenke til kommentar

Jeg tok nettopp et bilde av meg selv med både ei blå jakke og en grønn genser. Jeg har jo et veldig normalt utseende, men med de klærne blir jeg lett å kjenne igjen.

 

[bilde fjernet]

 

Jeg foreslår at vi setter oss på venstre side for inngangsdøra hvis det er ledig, eller i hvert fall et sted som er lett synlig når man kommer inn. For å finne hverandre, hoster vi to ganger i hånda og klør oss deretter i bakhodet. Når noen hører og ser dette, svarer man på samme måte. Fortrinnsvis bruker alle noe blått, helst en genser eller jakke. (Det er jo ikke usannsynlig at flere mennesker bruker blå olabukser uten at de skal på et forumtreff.) Grønt får bli reserveløsningen for de som eventuelt ikke har noen blå klær. Hvis alle gjør dette, er planen bombesikker.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...