Gå til innhold

? Samsung på vei med ny OLED-serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Synes nå ikke samsung sin logo er så ekstremt utdatert, men har ingenting imot litt "minimalisering", bare de ikke overdriver og ender opp med å bli saksøkt av Apple for brudd på "designpatenter" (principle's nice, men apples mest kjente designpatenter er total BS IMO). Ah, who am I kidding, de blir saksøkt uansett. Trolls gotta troll and Apples gotta apple. No flamewar intended, just my 2 Cents.

 

On topic: Håper seriøst at de kommer med et eller annet form for OLED-panel for laptoper. Series 7 Chronos 15" med 1920x1080(/1920x1200 - lov å håpe XD) OLED panel og chassis i helmetall á la Sony S-serien....Uhh huh huh...Sscore. Hadde tatt opp lån for en slik godsak. TAKE MY HYPOTHETICAL MONEY!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor kommer det ikke TV-skjermer uten "TV" - altså uten tuner. Jeg trenger bare en stor god skjerm med HDMI inn! Resten styres jo av kabelselskapet eller en Apple TV boks el.l. Kunne også tenkt meg å bruke TV'en som skjerm for utvikling. Største PC skjermen jeg fant var en 27". Jeg ønsker også å unngå å betale NRK-lisens så derfor er dette viktig for meg.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo litt kjipt at de ikke pleier å tilby den slags.

 

Men du kan vel alltids få et verksted til å fjerne tuneren i TVen og gi deg dokumentasjon på det slik at du slipper unna lisensavgift, mener å ha lest at det koster ca 1000,-. Kjøper du en ny TV i butikken kan det jo hende butikken kan gi deg rabatt på en slik jobb også, eller at de kanskje t.o.m inkluderer det kostnadsfritt.

Lenke til kommentar

Jeg deler igrunn argumentasjonen din IceBoot. Hvorfor ikke selge skjermer uten tuner og høyttalere?

Min 65" har aldri hatt lyd ut av egne høyttalere og tuneren er uansett så dårlig at jeg måtte finne frem CanalDigial-boksen.

Men, det fleste vil vel ha hele suppa og da blir det bare dyrt å lage en strippet modell, paradoksalt nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...