Gå til innhold

- Windows Phone 8 er svært konkurransedyktig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får bare håpe at Microsoft fortsatt presser og får oppdateringer både til OS-ene og applikasjoner raskt ut og fortsetter å presse markedet slik de har gjort fram mot lanseringen.

 

De har også en unik mulighet med Xbox 720 og integrasjonen med denne. De må fortsette presset og gjøre tjenester tilgjengelig lokalt for alle markeder, samt være lur ved å gjøre Microsoft Store lukrativ for utviklere ved å f.eks. tilby incentiver for forbrukere som har kortet sitt knyttet til kontoen. I og med at det er så mange forskjellige typer brukere og produsenter involvert, kan de ikke kreve kredittkort slik som Apple gjør for å aktivere en enhet.

Endret av iMono
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig med Al Hilva. Når jeg er på jobb og selger mobiltelefoner, føler jeg ofte en skepsis til Windowstelefonene. Det er så mange som går rundt med en iPhone, SII/SIII eller andre Androidtelefoner. Det er disse som står med to bein i markedet, og det er disse mannen og dama på gata mer eller mindre kjenner til.

 

Når disse menneskene ser Windows 8, først og fremst på sin PC, og får litt tid med det, tror jeg det kan løsne litt og at flere kommer til å gi Windowstelefonene en sjanse. For Windowstelefonene selger seg ikke av seg selv i den grad som PC gjør det.

Personlig spår jeg også en lysere fremtid for Windows Phone, uten at jeg er noen ekspert.

Endret av thormario
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...