Arodem Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 ArmA III-studioet byr på kamp til vanns, til lands, og i lufta med. Les hele saken Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Med hva? Blir sikkert moro dette, kommer til å kjøpe det uansett pga BIS. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Brukte mye tid på Carrier Command på Amigaen min i sin tid. Kommer nok til å vurdere anskaffelse av nyversjonen. Carrier Command var også kjent for å ha den korteste intromelodien som jeg vet om. Var på cirka 4 sekunder. 1 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Skeptisk, men etter så mange timer moro med eneren, fortjener det helt klart en nærmere kikk. http://www.youtube.com/watch?v=TxJA8cPWTkQ Lenke til kommentar
eigil Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Carrier Command var også kjent for å ha den korteste intromelodien som jeg vet om. Var på cirka 4 sekunder. Haha, herlig Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Ikke at det er nøye men "polygoner" er en type "vektorgrafikk". Der hangarskipet i CC er bygget opp av 12-15 polygoner er det i CC:GM bygget opp av kanskje 5-10 mill. Uansett er begge verdener og spill bygget opp av mangekanter der hjørnene er definert som punkter i 3D. Alle forgjengerens polygoner tilsvarer det man kanskje ville brukt på å lage en litt detaljert pistol i dag. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 18. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Ikke at det er nøye men "polygoner" er en type "vektorgrafikk". Der hangarskipet i CC er bygget opp av 12-15 polygoner er det i CC:GM bygget opp av kanskje 5-10 mill. Uansett er begge verdener og spill bygget opp av mangekanter der hjørnene er definert som punkter i 3D. Alle forgjengerens polygoner tilsvarer det man kanskje ville brukt på å lage en litt detaljert pistol i dag. Aisann. Takk for "heads-uppen". Litt lei blemme det der. Skal være den første til å innrømme at det rent grafikktekniske aldri har vært min sterkeste side når det kommer til spill. Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Du kan ikke skrive om carrier command uten å nevne Hostile Waters. Godt mottatt og mer enn inspirert av det første CC spillet. Ser flere spor av det i beskrivelsen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå