Gå til innhold

Nokia: ? Ingen kommentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig bra ut , men er litt mindre glad for at skjermen ikke fyller godt nok ut til kantene. Har mistanke om at telefonen blir noe stor.

 

Gleder meg til onsdag.

Enig der. Det produsentene bør fokusere seg på nå (og spesielt Nokia som alt sliter) er telefoner med minimale rammer. Det er det de fleste vil ha nå, for da blir det større skjerm, men ikke nødvendigvis større telefon :)

Lenke til kommentar

Jeg vil få kommentere ordbruken i denne artikkelen.

Særlig "Nokia-leieren". En leier er en som leier noe.

Leier jeg en leilighet, eksempelvis, vil jeg være "leieren".

Så grei gjerne ut om hva nokia leier, eventuelt om nokia leier ut noe til noen, slik at vedkommende kan kalle seg "Nokia-leieren".

For referanse: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=leieren&bokmaal=+&ordbok=bokmaal

 

Jeg vil forøvrig si at jeg hver dag leser amobil, og har gjort dette siden lanseringsdato.

Amobil er en side jeg er meget, meget fornøyd med, og jeg håper på fortsatt gode artikler i fremtiden.

Artikler om nokia finner jeg meget interessant, og jeg gleder meg til jeg kan kjøpe lumia 920.

Så kjør gjerne på med alt dere kan finne om nokia.

Ellers tusen takk for en interessant artikkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns utseendet på denne var skuffende. Ser jo ut som en Lumia 900. 820 så penere ut, men fremdeles litt vel fargerik for min smak. Hvordan blir disse når man skifter themefarge? :-/ Svart, grå eller hvit er jo selvsagt en mulighet, men likevel.

 

Ved første øyekast (om dette blir resultatet) ser det ut som Samsung har overtaket her også.

Lenke til kommentar

En liten skrivefeil, og så kommer det et så stort avsnitt ut av det? Er da bare mennesker som sitter i redaksjonen også. De har forøvrig kommet med en forklaring på hvorfor det forekommer skrivefeil, men husker ikke i farten hvor den var.

 

Men er Nokia kommet til et punkt der alle telefonene ser helt like ut? Ser jo nesten ikke forskjell på de siste WP telefonene deres jo :p

Lenke til kommentar

En liten skrivefeil, og så kommer det et så stort avsnitt ut av det? Er da bare mennesker som sitter i redaksjonen også. De har forøvrig kommet med en forklaring på hvorfor det forekommer skrivefeil, men husker ikke i farten hvor den var.

 

Men er Nokia kommet til et punkt der alle telefonene ser helt like ut? Ser jo nesten ikke forskjell på de siste WP telefonene deres jo :p

 

Jeg er ganske sikker på at "leier" betyr "leir" på visse østlandsdialekter, og er dermed ikke som en skrivefeil å regne. Det er nok heller at artikkelforfatteren i farten begynte å skrive på dialekt. La oss kalle det en formuleringsfeil. Det skjer fort.

Men en ting skal han ha; Han hentet seg bra inn igjen etter det.

Større avsnitt skal jeg ikke skryte på meg å ha skrevet.

Det var bare en kjapp påpekning av nevnte formuleringsfeil, samt en henvisning til den norske ordboken.

Ordbok.no er alltid en bra referanse om du lurer på et ord eller en formulering.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...