Gå til innhold

Her er vinnerne av helgekonkurransen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontorstol: Heisann!

 

Hvordan fikk du feilmeldingen? Var det da du forsøkte å trykke på lenken på forsiden, eller da du forsøkte å sende inn besvarelsen? Hvis du har screenshot eller lenke til feilmeldingen hjelper det oss veldig.

 

Vi har dessverre ikke mulighet til å gjøre endringer på konkurransen i ettertid, men alle tilbakemeldinger hjelper oss når vi skal gjøre opplevelsen enda bedre neste gang :)

Lenke til kommentar

Kontorstol: Ah. Ja, vi vet at konkurransen innledningsvis var lenket feil fra Gamer.no. Det ble rettet opp i løpet av helgen. Det er beklagelig at den stod i veien for din deltakelse :(

 

Vi skal forsøke å sørge for at det ikke skjer igjen.

 

Skulle noe annet gå galt på et senere tidspunkt er det slik at konkurransen ligger på tvers av hele nettverket. Hvis én lenke inn til konkurransen ikke gjør som den skal der du er, kan du alltid prøve å gå inn fra en av de andre sidene i nettverket. Det skal ikke være nødvendig, men det kan fungere som en nødløsning.

 

Ta gjerne kontakt med oss hvis du oppdager noe som ikke fungerer senere. Jo tidligere du tar kontakt jo bedre - slik at vi kan sørge for at også du får deltatt :)

Lenke til kommentar

Kontorstol: Ah. Ja, vi vet at konkurransen innledningsvis var lenket feil fra Gamer.no. Det ble rettet opp i løpet av helgen. Det er beklagelig at den stod i veien for din deltakelse :(

 

Snip*

 

Dette er et problem jeg har hatt flere ganger når Amobil har hatt konkurranse( r) og jeg har prøvd å klikke meg inn for å delta via gamer.no...

 

edit: la til en ® ved å ikke legge til mellomrom i ( r)

Endret av bjs
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...