Gå til innhold

Mozilla overlater Thunderbird til folket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, for en misvisende overskrift.

Thunderbird vil fremdeles dele samme kodebase som Firefox. De kutter ikke ut Thunderbird med andre ord. De overlater utvikling av ny funksjonalitet opp til brukerne via utvidelser, slik det allerede fungerer.

 

Det de prøver å formidle er altså: "Vi flytter våres kreative krefter fra Thunderbird til Firefox, da Thunderbird kan sees som en komplett e-postklient allerede." Noe jeg anser som helt naturlig.

 

Mye bedre med et program som gjør det ene helt perfekt, enn et program som gjør mye halvhjertet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes fortsatt det mangler mass-mailing støtte, IRC-klient, støtte for nVidia 3D Vision og innebygget jukeboks for mottatte MP3-filer.

 

Massemailing : MailMerge

IRC: ChatZilla

Jukeboks: Foobar Controls

 

Det som imidlertid virkelig mangler er integrert NRK, og ikke minst nettshop for å handle på IKEA! Kanskje også mulighet for å styre lyset i huset og noen spill som kan passe ungene og så man får bruk for nvidia 3D Vision...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

jeg måtte bruke Thunderbird etter at Windows mal feilet totalt man kan nesten mistanke at uten nye oppgraderinger så sluttet programmet til slut å fungere når mail og Thunderbird er borte , hvilke alternativer har man da til epost leser ?

 

Les artikkelen. Thunderbird forsvinner ikke

Lenke til kommentar

jeg måtte bruke Thunderbird etter at Windows mal feilet totalt man kan nesten mistanke at uten nye oppgraderinger så sluttet programmet til slut å fungere når mail og Thunderbird er borte , hvilke alternativer har man da til epost leser ?

 

Les artikkelen. Thunderbird forsvinner ikke

 

det var ikke det som var problemet ,

Men manglende oppdateringer når nye versjoner av os kommer.

et gammelt program henger ikke lenge med lenger når nye operativsystemer kommer ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...