Gå til innhold

Test: Multicom Kunshan P170E


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTX675M er jo en fermi chip. Det er å kjøpe katta i sekken!

 

Du fikk ikke med deg at du kan selv velge mellom GTX 670M, GTX 675M, GTX 680M og HD 7970M?

Jeg bare påpekte at GTX675 ville være et dumt valg ... jobber du på Multicom? :)

 

Slett ikke. Jeg er bare opptatt av at rett skal være rett. Ditt innlegg kan tydes som: "Ikke kjøp denne laptopen, den har Fermi grafikkort, det vil være å kjøpe katta i sekken".

Da ser du bort fra at man kan velge mer moderne kort. Hadde du lagt til en setning som f.eks: "Velg heller Nvidia Kepler-kortet eller AMD-kortet" - så hadde jeg ikke reagert ;)

 

Forøvrig er jeg tilbøyelig til å være enig med deg; Det er egentlig bare 2 alternativer som er "riktig" for denne maskinen; GTX 680M eller HD 7970M.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Kommer ikke til å kjøpe multicoms clevo-pc'er en gang til. Har kun dårlig inntrykk av selskapet, og jeg ser ikke ut til å være alene om det.

 

Clevo er greit nok. Litt billigere dersom du er villig til å gjøre en del kompromisser.

 

Selv, ville jeg kjøpt en Alienware m17xR4 for 500 kroner mer (med 7970m). Bedre tastatur, bedre høytalere, bedre lydkort, bedre batteri, og ikke minst profesjonell service. Hardisken er 250gb større og du får 2 gb ram ekstra. Ikke dårlig for 500. Prosessoren er riktig nok ikke like rask, men det burde ikke ha noe å si for spilling.

 

Eneste grunnen til å velge multicom over alienware (denne gangen) er dersom du setter utseende over kvalitet.

Endret av trollhaugen
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...