Gå til innhold

Se kveldens Nintendo-konferanse her (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en stor kunde av Nintendo, men dette var middels!

 

Jeg forstår at de vil vise alle typer spill, men Pikmin 3, Mario og noen tredjepartsspill er ikke bra nok motvekt til alle sangen og dansen.

 

Jeg vet at Nintendo kommer til å lage fantastiske spill, og jeg vil kjøpe Wii U, men presentasjonen reflekterer ikke bredden av spillene tilgjengelig til Nintendos konsoller.

 

De som ikke kjenner kvaliteten til Nintendos egne spill, blir nok ikke overbevist av Pikmin 3 alene til å kjøpe Wii U.

Lenke til kommentar

Nå må folk huske på at dette bare var en konferanse med hovedfokus på maskinvare, og hvordan Wii U sin nye gamepad kan funke med spill.

 

Det er ikke før i morgen de har sin Software konferanse, hvor jeg tror og håper at noen av de større spillene blir åvslørt!

Endret av Haunts
Lenke til kommentar

Nå må folk huske på at dette bare var en konferanse med hovedfokus på maskinvare, og hvordan Wii U sin nye gamepad kan funke med spill.Det er ikke før i morgen de har sin Software konferanse, hvor jeg tror og håper at noen av de større spillene blir åvslørt!

 

Takk for info, det viste jeg ikke :-). Samme tid?

Lenke til kommentar

Nå må folk huske på at dette bare var en konferanse med hovedfokus på maskinvare, og hvordan Wii U sin nye gamepad kan funke med spill.Det er ikke før i morgen de har sin Software konferanse, hvor jeg tror og håper at noen av de større spillene blir åvslørt!

 

Hvor har du dette fra? Neste fra Nintendo er 3DS software-fremvisning, som kommer natt til torsdag(onsdag 6 PM pacific time). Jeg har ikke hørt noe om noen WiiU-software-fremvisning...

Lenke til kommentar

Nå må folk huske på at dette bare var en konferanse med hovedfokus på maskinvare, og hvordan Wii U sin nye gamepad kan funke med spill.Det er ikke før i morgen de har sin Software konferanse, hvor jeg tror og håper at noen av de større spillene blir åvslørt!

 

Omvendt.

Lenke til kommentar

Nå må folk huske på at dette bare var en konferanse med hovedfokus på maskinvare, og hvordan Wii U sin nye gamepad kan funke med spill.

 

Det er ikke før i morgen de har sin Software konferanse, hvor jeg tror og håper at noen av de større spillene blir åvslørt!

Beklager, men hardware var mandag, Wii U spill var tirsdag og 3DS-spill er onsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...