Gå til innhold

FINN.no klar for iPad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så man skal behøve å koble til et mus, tastatur eller lignende til sin Android tablet fordi det ikke finnes nok gode applikasjoner? Høres ut som en dårlig løsning gitt.

 

Istedet for å få en tablet til å leke PC er det vel bedre å kjøpe en ultraportabel bærbar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det som funker bra på 24"-skjerm med mus ikke er det samme som funker bra på 10" med finger.

Man kan vise innhold på en nettside basert på plattform og skjermstørrelse. Så dette er ikke et reelt problem.

 

 

Jeg tror grunnen til at de lager apps er fordi du da har et lite finn.no ikon på tableten din. Hver gang du sjekker noe på ipaden vil du se logoen. Kjeder du deg så går du igjennom skrivebordet ditt og finner ut at det er en stund siden sist du sjekket finn.no.

 

Har du derimot ikke lastet ned appen så vil du kanskje ikke sjekke finn.no, fordi det er ingen som minner deg på det. Da må du selv gå inn på nettleseren og skrive inn finn.no eller gå innom noen menyer for å komme til bokmerker.

 

Neste gang du sjekker finn.no og klager over håpløs brukervennlighet på iPaden så er dette meninga slik at du laster ned appen isteden. (tror jeg)

Lenke til kommentar

Så man skal behøve å koble til et mus, tastatur eller lignende til sin Android tablet fordi det ikke finnes nok gode applikasjoner? Høres ut som en dårlig løsning gitt.Istedet for å få en tablet til å leke PC er det vel bedre å kjøpe en ultraportabel bærbar.

 

Hehe. Jeg tror ikke du tok poenget mitt. Poenget mitt er at man har muligheten til det, hvis man ønsker. Jeg hadde en Transformer Prime. jeg var veldig fornøyd med den løsningen. Tablet når jeg trengte det, og liten pc når det var å foretrekke. Jeg liker ganske enkelt å ha valgmuligheter.

Jeg kan jo være enig med deg at en god applikasjon på en ren tablet ofte er å foretrekke. Men i de tilfeller hvor det ikke finnes er det fint å ha andre opsjoner.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke noen heller lage en mobil/nettbrett som kan surfe smertefritt på vanlige nettsider? Da slipper mann å ha apps for alt mulig.

 

Eller, slik som liksom er meininga med HTML, å lage nettsider som virkar uansett kva for ein eining du brukar for å sjå på den med.

Men dette driter dei fleste i, det er sjølvsagt mykje billegare å lage ein eiga versjon for kvar type nettbrett, datamaskin, nettlesar, osv. (?)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...