Gå til innhold

Valve og Payday-studioet samarbeider (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult, men synd at utvikleren av Payday løy rett i trynet på alle kundene sine da. De skulle komme med "tonnevis" av nytt innhold post-release. Nye våpen, nye maps, nye fiender, nye perks osv. Men neida. Å betale €19 for et spill som har svært lav produksjonskvalitet (dårlig grafikk, billige animasjoner, laber lyd osv), med bare fire maps og overraskende lav gjennspillbarhet (det fantes egentlig aldri noen grunn til å planlegge eller stille seg opp rett - run and gun!) er alt for mye. Og når de aldri gidder å komme med skikkelig nytt innhold i ettertid, til tross for å ha lovet det? Nei takk. Neste gang de kommer med et spill, er det ikke noe automatisk kjøp fra meg.

 

 

Men hvor er Half-LIfe 3?

 

Djises, hvorfor finnes det ikke ETT forum her i verden uten folk som sier slike meningsløse ting? Begynner å bli irriterende...

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Valve kommer garantert til å annonsere Half Life 3(og en evt ny motor) på årets E3.

 

Hvordan så sikker?

Kall meg gal, men jeg har hatt en slik følelse jeg har nå før. jeg bare føler at Gabe kommer på scenen enten for Sony/Microsoft eller for sitt eget selskap og viser noe som hinter til HL3.

Lenke til kommentar

Valve kommer garantert til å annonsere Half Life 3(og en evt ny motor) på årets E3.

Hvis det skal være en ny motor BØR det blir på neste generasjons konsoller. Og i såfall blir det ikke på E3 i år ;) Må nok vente en stund til på HL3 nyheter (tipper nemlig de jobber med en ny motor. Alt annet er jo galskap nå.)

 

Lenke til kommentar

Valve kommer garantert til å annonsere Half Life 3(og en evt ny motor) på årets E3.

Hvis det skal være en ny motor BØR det blir på neste generasjons konsoller. Og i såfall blir det ikke på E3 i år ;) Må nok vente en stund til på HL3 nyheter (tipper nemlig de jobber med en ny motor. Alt annet er jo galskap nå.)

Stol på meg gutt, det skjer på Årets E3(2012).

Lenke til kommentar

Likte Payday veldig godt.

Riktignok fikk vi ikke det som ble lovet før release, men hadde nok gøy med spillet til at det var verdt de snaue 100kr jeg kasta på det.

Om dette blir gjort riktig og de selger konseptet bra nok blir det et kjøp for min del.

 

Og når det kommer til HL3, så ser jeg for meg at Valve kommer til å release både HL3 og EP3 samtidig når den tid kommer - for å få mere nyheter om saken. Forhåpentligvis kommer begge på en ny motor, men jeg klarer meg med gamle Source om de holder seg til den.

Da også muligens bundlet med diverse andre spill de har i produksjon for øyeblikket. Dette vil derimot også si at disse spillene må bli ferdig produsert først.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...