Gå til innhold

Sniktitt: HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batteriet er vel egentlig ikke så viktig, får uansett kjøpt et bedre batteri for et par hundringser på eBay.

 

Det jeg gjerne skulle hatt var LTE tilpasset Norge og våre nett, dvs Telenor sitt kommende "4G" (egentlig mer "3,9G") og Netcom sitt "4G"-nettverk. Men må vel vente enda litt til før det kommer en skikkelig god telefon med slikt, kanskje...

 

 

Lenke til kommentar

Batteriet er vel egentlig ikke så viktig, får uansett kjøpt et bedre batteri for et par hundringser på eBay.

 

Det jeg gjerne skulle hatt var LTE tilpasset Norge og våre nett, dvs Telenor sitt kommende "4G" (egentlig mer "3,9G") og Netcom sitt "4G"-nettverk. Men må vel vente enda litt til før det kommer en skikkelig god telefon med slikt, kanskje...

 

 

 

Hjelper lite med all verdens nyvinninger og teknologi om du står der med tomt batteri etter en halv arbeidsdag...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Problemet med denne i likhet med det andre fra HTC er batteriet,
Hvordan vet du at det blir et problem med batteriet på denne?

 

Den har rett og slett for lite batteri. Husk at det her skal drives en 4,7" skjerm med HD oppløsning, som om ikke det var nok skal en quad core prosessor kjøres (jeg er klar over at den har strømsparefunksjon men skal du gjøre noe så enkelt som å surfe på nettet og lytte til musikk samtidig begynner den å dra alvorlig med strøm). Til denne jobben har de valgt et 1800mAh! Det er rett og slett for dårlig når man ser hva LG, Motorola og Huawei klarer å pakke inn i toppmodellene sine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Problemet med denne i likhet med det andre fra HTC er batteriet,
Hvordan vet du at det blir et problem med batteriet på denne?
Den har rett og slett for lite batteri. Husk at det her skal drives en 4,7" skjerm med HD oppløsning, som om ikke det var nok skal en quad core prosessor kjøres (jeg er klar over at den har strømsparefunksjon men skal du gjøre noe så enkelt som å surfe på nettet og lytte til musikk samtidig begynner den å dra alvorlig med strøm). Til denne jobben har de valgt et 1800mAh! Det er rett og slett for dårlig når man ser hva LG, Motorola og Huawei klarer å pakke inn i toppmodellene sine.

 

Helt enig. De skulle minst gitt den et 2500mAh batteri. Er utrolig surt å gå tom for strøm hele tiden.

 

Hva er det som gjør at nesten alle produsentene gir telefonene sine så små batterier? Koster det så mye for større, størrelse, eller er det tyngde de tenker på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Problemet med denne i likhet med det andre fra HTC er batteriet,
Hvordan vet du at det blir et problem med batteriet på denne?

 

Den har rett og slett for lite batteri. Husk at det her skal drives en 4,7" skjerm med HD oppløsning, som om ikke det var nok skal en quad core prosessor kjøres (jeg er klar over at den har strømsparefunksjon men skal du gjøre noe så enkelt som å surfe på nettet og lytte til musikk samtidig begynner den å dra alvorlig med strøm). Til denne jobben har de valgt et 1800mAh! Det er rett og slett for dårlig når man ser hva LG, Motorola og Huawei klarer å pakke inn i toppmodellene sine.

 

du kan ikke si at det er for lite batteri, har du testet telefonen selv ? eller vet du nøyaktig åssen strømstyringen blir på denne telefoenen ? jeg tror ikke det. jeg vil nok tro at de har en grunn til at det er 1800 og ikke 2000+ mAh batteri.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...