Gå til innhold

Nå åpner Tribes: Ascend for alle (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukket beta? Det var jo bare å like Facebook siden deres, og deretter få en gratis Beta-Key, ser ikke hvordan dette kan betegnes som et lukket beta-miljø.

 

Betaversjonen har gått gjennom flere faser, og den har alltid krevd at spillerene har tilgang til en nøkkel. Innledningsvis var det knapp tilgang på koder, i senere tid har stort sett alle hatt tilgang på dem. All den tid det skjer ekskludering i det hele tatt så synes jeg det er riktig å omtale det som en lukket betatest.

Lenke til kommentar

Lukket beta? Det var jo bare å like Facebook siden deres, og deretter få en gratis Beta-Key, ser ikke hvordan dette kan betegnes som et lukket beta-miljø.

 

Betaversjonen har gått gjennom flere faser, og den har alltid krevd at spillerene har tilgang til en nøkkel. Innledningsvis var det knapp tilgang på koder, i senere tid har stort sett alle hatt tilgang på dem. All den tid det skjer ekskludering i det hele tatt så synes jeg det er riktig å omtale det som en lukket betatest.

 

Bør ikke en redaksjon være mer liberal? Det er jo tross alt høyst subjektivt hva forskjellige mennesker ser på som lukket og ikke lukket. Spør du meg er betafasen spillet var i mtp på Facebook åpen.

Lenke til kommentar

Lukket beta? Det var jo bare å like Facebook siden deres, og deretter få en gratis Beta-Key, ser ikke hvordan dette kan betegnes som et lukket beta-miljø.

 

Betaversjonen har gått gjennom flere faser, og den har alltid krevd at spillerene har tilgang til en nøkkel. Innledningsvis var det knapp tilgang på koder, i senere tid har stort sett alle hatt tilgang på dem. All den tid det skjer ekskludering i det hele tatt så synes jeg det er riktig å omtale det som en lukket betatest.

 

Bør ikke en redaksjon være mer liberal? Det er jo tross alt høyst subjektivt hva forskjellige mennesker ser på som lukket og ikke lukket. Spør du meg er betafasen spillet var i mtp på Facebook åpen.

 

Men er vi konservative fordi vi ikke spør deg? :)

 

Betaversjonen har vært lukket med en nøkkel, tilgangen på den nøkkelen har gått fra liten til stor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

the good :

tribes! kamp systemet vil smake intresse for dei som ikkje prøvd det før, poeng systemet er gjort riktig for mer ein bare kills. tar du eit flag får du mer poeng tanke på risikoen som du eventuelt kan bruke til kjøretøy osv

 

The bad: not-rly-4-play, standar klassene du begyner med er ganske ræv, du kan spille deg opp credit men no snakker vi om minst 40 X 20 min kamper der du vant alle for nok til det billigeste, trenger fårsat stor balansering, base turret er ubruklig men enginer turret er rett og slett for kraftig pågrunn av design av bannene.

 

launcheren er ganske krunglete or iritabel

 

the ugly: Halo ....."Darwin shitstorm"som eg kaller det, problemet som er i alle nye MMO spill at " X er kopiert av Y" så må forvente den regla siden tribes var ein cult klasiiker og halo er kjent for kver person som hørt om xbox

 

 

lukket eller open beta er da ikkje vansklig og se forsjell på, closed er kun dei som er inivterte . om du liker dei på facebook så kom du inn i lukket lokal (tenk deg ein fest du må ha invitasjon der du kjenner noen så får du kome som følge) menst open er rett og slett åpent hus ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...