Gå til innhold

Cannon Fodder 3 ute på engelsk (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en demo her: http://gfi.su/files/...o_setup_rus.exe Den er riktignok på russisk, men samme det.

 

Prøvde demoen litt, men det fenget ikke så mye som det kanskje burde. Musikken er helt feil, og kontrollene tar en stund å bli vant med. Man styrer kameratet ved å bevege musen, sier hvor folkene skal gå med høyreknappen og skyter med venstreknappen. Det går helt fint, men er ganske uvant. På den annen side er det ikke så ulikt de gamle spillene i stilen, så kan nok like dette om jeg setter meg inn i det. Og spiller på engelsk i stedet for russisk. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Er den geniale åpnings musikken fra de forige spillene med? ooo never had so much oo never had so much. fun go with your gun, kill if you have to oooo haha gode minner, husker navna på soldatene og, elvis blant annet :p
Hehe, det var en helt ny versjon av åpningsmusikken. :p

 

Ja, du husker nok litt feil..teksten er War, never been so much fun, war, never been so much fun.

 

Sensible fikk mye pepper for å bruke den sangen i introen på spillet back int he day.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg er en gammel Cannon Fodder-fan, husker enda hvordan jeg satt på skolen i 5. klasse og gledet meg til å komme hjem for å spille det min Amiga 500.

 

Jeg har spilt gjennom CF3 nå, og det var absolutt morsomt. En del spillelementer er selvfølgelig gjenkjennelige for veteraner i serien, i tillegg til at det er mange nye våpen osv. Jeg ble såpass hekta at jeg spilte gjennom det i løpet av en helg.

 

Samtidig må jeg si at det ikke føles helt som det originale Cannon Fodder, noe jeg heller ikke forventet. 3d-grafikken er grei, men jeg ville foretrukket 2d, kjøretøyene i CF1 var mye morsommere (og lettere) å bruke enn de er i CF3, brettene i CF1 var smartere utformet og mer varierte, og spillet var jevnt over mer utfordrende. I CF 3 blir soldatene bedre jo høyere grad de får, og de er lettere å holde i live på grunn av helsebarer, i tillegg til at det finnes helsepakker og rustning. Dette er på mange måter bra, men det gjør som sagt at det blir enklere, ofte for lett, og det gjør kjøretøy så godt som overflødige. På de fleste brettene hvor det var lagt opp til å bruke kjøretøy, valgte jeg å bare bruke soldatene i stedet.

 

Dette høres kanskje veldig kritisk ut, men det er vanskelig å unngå når spillet sammenlignes med det geniale CF1. For til tross for at det er flere ting som kunne vært bedre, var det som sagt underholdende å spille spillet, det er en del herlige kaotiske øyeblikk hvor man går berserk og sprenger alt rundt seg. Så alt i alt vil jeg si at det var verdt pengene, og jeg vil anbefale spillet til CF-fans som ikke forventer en 100% trofast gjenskaping av originalspillet.

Lenke til kommentar

Er du sikker? De fikk lenger rekkevidde, eller? Det har jeg aldri tenkt over...

 

Mest at de ble bedre til å dogdge kuler, ihvertfall såvidt jeg kan innbille meg, ser man på firestjerners generaler (forsåvidt litt spesielt at de jogger rundt i felten), så ser man at de sklir under kuler avogtil i større grad enn menige. Må ta det men en klype salt, jeg er ikke helt sikker.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...