Gå til innhold

Synes du det kan bli folksomt i Battlefield 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det så forbanna kjedelig ut. Grafikken var elendig, gameplay var elendig, lyden var kjedelig, våpnene var teite og banen var uendelig kjedelig. Det eneste som var gøy med det spillet var at det var mange spillere. Det er gøy når man skal slå rekord, ikke ellers.

 

Hvorfor ikke kominere et gøy spill og mange spillere? Gjøre om BF2 slik at det kan ha 1000+ spillere? Det hadde vært moro det!

Lenke til kommentar

Jeg synes det så forbanna kjedelig ut. Grafikken var elendig, gameplay var elendig, lyden var kjedelig, våpnene var teite og banen var uendelig kjedelig. Det eneste som var gøy med det spillet var at det var mange spillere. Det er gøy når man skal slå rekord, ikke ellers.

 

Hvorfor ikke kominere et gøy spill og mange spillere? Gjøre om BF2 slik at det kan ha 1000+ spillere? Det hadde vært moro det!

Har spilt med 180 spillere i BF2. Spillet takler det ikke, og folk begynner lagge og fly rundt. 120 spillere derimot funker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg synes det så forbanna kjedelig ut. Grafikken var elendig, gameplay var elendig, lyden var kjedelig, våpnene var teite og banen var uendelig kjedelig. Det eneste som var gøy med det spillet var at det var mange spillere. Det er gøy når man skal slå rekord, ikke ellers.Hvorfor ikke kominere et gøy spill og mange spillere? Gjøre om BF2 slik at det kan ha 1000+ spillere? Det hadde vært moro det!
Har spilt med 180 spillere i BF2. Spillet takler det ikke, og folk begynner lagge og fly rundt. 120 spillere derimot funker.

 

I en mod kalt Project Reality til BF2 er det eksperimentert med 200 spillere, og jeg skal delta i en organisert kamp 100 vs 100 nå på fredag, det funker faktisk overraskende bra. Kan hende det lagger av og til, men det er overhodet ikke ett problem.

 

Problemet er at det er kun 64 spillere med nametags :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...