Gå til innhold

Her er Prada-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lekkert! Tror dette blir min neste telefon.

 

 

Har den 4.0?

 

 

edit:

Hmm.. Lets download an app!

 

*Installs Angry bird*

 

Color scheme = Broken..

 

Nope! leste annet sted at du kan skifte farge på icons og gjøre den monochrome så ting ikke blir stygt.

Endret av kalden
Lenke til kommentar
luksus mobil uten iOS? : /
Ja!Tenk det ja.Luksus mobil som faktisk kjører ett operativ system som ikke er oppskrytt for og få en "status" som kanskje kan legges inn under "ok" kategorien.iOs er smartfones for dummies.

 

Kommentaren din er en kommentar for dummies. ;)

 

Stilig mobil, men jeg er litt skeptisk til disse "design-mobilene". Hvor mye betaler jeg fordi det står Prada på den? Vil den bli fulgt opp, eller havner den i glemmeboksen softwaremessig sett? Og ikke minst, hvor mange dager tar det før jeg blir lei monochrome?

Endret av LordErik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

luksus mobil uten iOS? : /

 

Ja!Tenk det ja.

Luksus mobil som faktisk kjører ett operativ system som ikke er oppskrytt for og få en "status" som kanskje kan legges inn under "ok" kategorien.

iOs er smartfones for dummies.

Helt enig. :thumbup:

 

Men jeg synets at når mann fårst kaller noe for en luksus mobil må den også tåle litt juling og, og det gjør ikke Iphone.

 

Dessuten synets jeg Iphone er stygg.

Lenke til kommentar

Jeg har siden iPhone kom prøvd (og da mener jeg faktisk PRØVD) og finne ut hva som var og er så "fantastisk" med denne telefonen.

Det eneste jeg har kommet fram til er att det er så enkelt att selv småunger og gamle folk som ikke har hatt mobil før kan få det til..vel og bra det..

 

MEN...

 

iPhone har siden begynnelsen blitt omtalt som en revlusjonerende telefon som revlusjonerer måten vi bruker og tenker på mobil telefoner på...og HER mister de meg..

 

En telefon som "revlusjonerer" mobil markedet ble altså lansert UTEN mms, UTEN mulighet for og endre bakgrunsbilde, UTEN muligheten til og velge mp3filer fra tlf som ringetone...(iallefall uten og koble den til itunes)og da stusser jeg litt på...Er dette virkelig så utrolig "revlusjonerende"?

 

Jeg føler på en måte att iPhone nå med 4S er kommet dit henn att de kan si de har en ok telefon for de som liker og være veldig begrenset i valgene de kan gjøre.

 

Android har mye større frihet og har AKKURAT de samme og flere muligheter enn ios og iphone..(blandt annet flash som iallefall fram til nå og fortsatt en stund framover kan være greit).

 

Og da gjennstår følgende.

Pris.

Her er apple ganske harde på og "retferdiggjøre" deres litt høye priser med att dette er en lukus telefon og en mobil i en helt annen klasse enn andre enheter på markedet det er nemlig ikke en mobil..men en iPhone..

En iPhone 4S 16gb finner en på netonnet til 5 499 kr

En Samsung Galaxy S2 16gb finner en på netonnet til

4 049 kr.

Det er altså 1450 kr MINDRE for en telefon som tidligere vant testen hos tv2 hjelper deg hvor iphone da kom på andreplass..

Så jeg for min del hadde lett handla en samsung galaxy s2 og vært meget fornøyd med og ha spart 1450kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En iPhone 4S 16gb finner en på netonnet til 5 499 krEn Samsung Galaxy S2 16gb finner en på netonnet til 4 049 kr.Det er altså 1450 kr MINDRE for en telefon som tidligere vant testen hos tv2 hjelper deg hvor iphone da kom på andreplass..Så jeg for min del hadde lett handla en samsung galaxy s2 og vært meget fornøyd med og ha spart 1450kr.

 

iPhone 4S 16 GB har aldri kostet mer enn 4890.- på AppleStore, levert på døra.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...