Gå til innhold

LG: – Ice Cream Sandwich tidligst i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke det er noe å vente på.Kjøpte Galaxy Nexus før jul og syns ikke det er noe særlig stas med Ics.Dårlig batteritid er det og på den,så den blir bare liggende på lading mens jeg istede bruker gammel Iphonen min.Må si jeg angrer på kjøpet av den Nexusen.Jailbraket nettopp iphonen og den ble som ny igjen med mye bedre batteritid enn den nye Nexus.

Lenke til kommentar

Man bør få på plass mer standardisering med vanilla Android.

Produsenter som vil ha egne ting, burde levere disse som tillegg, ikke som forsinkende ledd begravd i OS.

 

SE brente seg grundig på dette med de første modellene av X-10.

 

HELT enig. Google bør sperre muligheten for alle disse hjemmekokte GUI-skallene. Hadde alle Android-telefoner i salg hatt vanilla Android ville oppdateringer kommet fortere og det ville ført til mye mindre forvirring hos forbrukerene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husk at google gjør releaser på android når kodebasen få OSet er klar, men før drivere er portet til alt av hardware.

 

Apple gjør releaser mye senere, hadde Apple annonsert sine releaser som Google gjør hadde iOS6 vært releaset nå.

 

At det tar noe tid fra release til deployment er en nødvendig konsekvens av at OS utvikler og hardware utvikler ikke er den samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...