Gå til innhold

Mystisk varemerkeregistrering fra BioWare (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mulig jeg misforstår hva du sier, men jeg skriver ikke på noe sted i saken at BioWare og LucasArts samarbeider om nok et sci-fi-MMO. Om det kommer uklart frem så beklager jeg. Hovedspekulasjonene går på at dette enten er en kreativ merking av SWTOR i Australia, eller at de samarbeider om et mindre spill med lignende konsepter.

 

Når det er sagt så finnes det gjentatte eksempler på spillstudio som lager to store MMO-spill samtidig. SOE har konkurrert med seg selv ved gjentatte anledninger, og Blizzard har jo som kjent TItan på vei i tillegg til World of Warvraft.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare ha noe som er vanskelig. Vet ikke hvor vanskelig de gamle "Jedi Academy"-spillene egentlig var, men jeg var ikke gammel, og slet meg gjennom de på en laptop. Savner de! Noen som ønsker å fortelle kort om "Knights Of The Old Republic" serien likner på "Jedi Academy"? = )

Lenke til kommentar

Jeg vil bare ha noe som er vanskelig. Vet ikke hvor vanskelig de gamle "Jedi Academy"-spillene egentlig var, men jeg var ikke gammel, og slet meg gjennom de på en laptop. Savner de! Noen som ønsker å fortelle kort om "Knights Of The Old Republic" serien likner på "Jedi Academy"? = )

 

Kotor er lite utfordrende men har en fantastisk storyline. Det verdt å spille gjennom for absolutt alle Star wars fans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...