Gå til innhold

Veien videre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akam fortsetter, tross tapet av Erik.

Med tanke på andre tap av mediepersoner siste døgn fikk jeg hakeslepp og øyeflimmer før jeg fikk øye på artikkelen "Redaktøren takker for seg" og fikk puste igjen. Det var da enda godt at det ikke var værre enn et jobbskifte. Takk for utrolig mange gode artikler og sikkert veldig mye godt arbeid i kulissene som vi lesere ikke får direkte innsyn i. Lykke til på arbeidsmarkedet. Usikkerhet og spenning vil nok avløses av nye utfordringer og arbeidsoppgaver en annen plass, antagelig gankse raskt.

 

Håper også du vil gjeste akam med artikler i fremtiden, til tross for ny jobb.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg har tydeligvis lest for mye om Steve Jobs i dag, for min førte reaksjon var at det var et dødsfall involvert når jeg leste overskrifte.

Som Simen1 skrev var det inderlig godt at det kun var snakk om et jobbskifte, og da er det på høy tid å takke Eirik for en fremdragende jobb i lang tid.

I tillegg til å komme med gode artikler har han også vært "enda et medlem" på diskusjon.no, hvor han flere ganger har tatt del i våre diskusjoner og tanker. Måten han har kommunisert med oss medlemmer/lesere står det i respekt av. Lykke til videre Eirik!

 

De nye forslagene ser veldig bra ut på papiret, og det blir spennende å se om disse kan bli satt ut i praksis. Jeg er sikker på at akam vil fortsette å være blant de største sidene for fotointeresserte i Norge, og jeg ønsker Are lykke til med ny stilling som påtroppende fagredaktør. Utifra hans artikler,tester, anmeldelser og innlegg på forumet er jeg skråsikker på at han vil holde båten stødig i tiden som kommer :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

For Akam's fremtid er det vel nesten bare en ting som gjelder: Publiser artikler! Bør være noe nytt å lese hver dag.Og da mener jeg ikke resirkulerte nyhetsartikler det går tretten av på dusinet, men egenprodusert stoff. Herunder tester, reportasjer, guider, konkurranser, kort sagt alt som er interessant innenfor fotoverdenen.Lykke til, til både avtroppende og påtroppende redaktører.

Lenke til kommentar

For Akam's fremtid er det vel nesten bare en ting som gjelder: Publiser artikler! Bør være noe nytt å lese hver dag.Og da mener jeg ikke resirkulerte nyhetsartikler det går tretten av på dusinet, men egenprodusert stoff. Herunder tester, reportasjer, guider, konkurranser, kort sagt alt som er interessant innenfor fotoverdenen.Lykke til, til både avtroppende og påtroppende redaktører.

 

Henger meg på denne.

 

Personlig sitter jeg med en følelse av at akam er, spesielt det siste året, kommet ut i en hengemyr og har mistet kompass og stedssans. Mye luft og tomgods mellom kjøttet. Og man bør sannelig ta en runde i tenkeboksen angående testopplegget/metodikken som begynner å bli like vinglete som jærhønene i en god nordavind.

 

Skal man hode på leserne/brukerne og ikke minst hanke inn nye, bør man sannelig revurdere retningen og skotøyet man har valgt det siste året.

 

Tor

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...