Gå til innhold

Anmeldelse: Rise of Nightmares (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i mye hær, :cool: når kontrollene sittter , er spillet ganske så intresangt , første horror spillet du går i med kroppen :w00t: Jeg ser litt arven fra House of the Dead lys pistol serien og stor koser meg med at det i bunn å grunn er segas Arv fra dem :yes: For hybel boere er kansje nyko zoom er løsningen som kutter ned kinect lengden ned med 40prosent :hmm: Likte godt fellene i spillet . piler som blir skutt ut som du må dukke unda. store sagblader som man må ungå :love: Og Ballerina Bossen Var bare Enormt bra utført. Morsomt og Herlig vist man kan se tech inovasjonen og B horror aspectet for dette er unikt :love:

Lenke til kommentar
anmelder ikke Dead island MEN DETTE?!?!?!?!
For en dårlig grafikk det var på dette spillet , ser ut som et PC-spill fra 2003.

 

GUDBEDRE så gøy det hadde vært å stikki nesa innom et kommentarfelt, for en eneste gangs skyld, hvor det ikke snøvles fram surving uten mening, formål eller en snau refleksjon bak i argumentativ forstand.

Jeg er en stor forkjemper for ytringsfrihet, men pokker ta, karer. Hva med å ytre noe som har mer mening enn gurglende trass fra en 3-åring som ikke får leken han peker på? Det her innebærer tankevirksomhet på omtrent akkurat samme nivå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
...«meat mincer». Navnet, som grovt oversatt betyr noe som «kjøttdeigmakeren»...

 

Og noen av oss kaller det kjøttkvern :)

 

Mjo. En kjøttkvern stapper man jo ting nedi. Her er det snakk om en temmelig ondskapsfull hjulvisp-lignende sak. Men okå, jeg ser at både "meat grinder" og "meat mincer" brukes om kjøttkvern, så takk for at du arresterte meg her. :thumbup:

Lenke til kommentar
...«meat mincer». Navnet, som grovt oversatt betyr noe som «kjøttdeigmakeren»...

 

Og noen av oss kaller det kjøttkvern :)

 

Mjo. En kjøttkvern stapper man jo ting nedi. Her er det snakk om en temmelig ondskapsfull hjulvisp-lignende sak. Men okå, jeg ser at både "meat grinder" og "meat mincer" brukes om kjøttkvern, så takk for at du arresterte meg her. :thumbup:

 

Bare hyggelig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...