Gå til innhold

Arcania-fortsettelse får dato (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Piranha bytes gitt dem lov til å bruke det da? Dei har jo fått tilbake retten på gothic serien fra Jowood. Så uten godkjenning fra dem så kan vell ikke spillet bli gitt ut? PB har heller ikke vært så veldig positiv til det som skjedde med serien etter den fekk ny utvikler :p

Lenke til kommentar

Har Piranha bytes gitt dem lov til å bruke det da? Dei har jo fått tilbake retten på gothic serien fra Jowood. Så uten godkjenning fra dem så kan vell ikke spillet bli gitt ut? PB har heller ikke vært så veldig positiv til det som skjedde med serien etter den fekk ny utvikler :p

Denne utgivelsen bruker ikke Gothic-navnet, så jeg tror ikke PB har så mye å si her.

Lenke til kommentar

Nei, dette har heldigvis ingenting å gjøre med Gothic. Men kan bli interessant å se hvordan de nye utviklerne/produsentene prøver å utvikle denne serien. Vi trenger flere rollespill, og selv om Arcania var et relativt dårlig spill, er det jo fortsatt håp...

Har jo tydeligvis "noe" å gjøre med Gothic, da Fall of Setariff vil la deg spille som folk fra Gothic-universet, som f.eks. Gorn og Diego.
Lenke til kommentar

Har jo tydeligvis "noe" å gjøre med Gothic, da Fall of Setariff vil la deg spille som folk fra Gothic-universet, som f.eks. Gorn og Diego.

Dette hadde jeg ikke fått med meg.. lurer på om de har lov til dette, ettersom PB igjen eier rettighetene til Gothic...

 

hehe lukter så skandael i mine øyne hva Gothic fan angår, de må bare slutte å prøve å lure Gothic fans til å kjøpe (de blir bare missfornøyde over resultatet uansett). De for heller ta rense Arcania helt for Gothic navnet og fortsette å lage konsoll Fable ish RPG action, det kan for all del selge til Massene som ofte liker enkel ActionRPG, men ikke bland inn Gothic navnet (etter min mening)

Endret av simalarion
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utrolig frekt å fortsette å misbruke Gothic-serien og benytte karakterer derfra i dette nye Arcania, som er oppfølger til tidenes verste spillserie-drap. Arcania er en så stor skam og har skitnet til Gothic-navnet til de grader - at vi i verste fall kanskje ikke vil få se nye spill i den serien.

 

Piranha Bytes har fått tilbake rettighetene til Gothic og det er veldig bra, men hvordan skal de få rettet opp skaden som allerede er gjort. Mange gamere er ikke spesielt opptatt av forumer og å følge med på alt som skjer, og en ser stadig at folk fortsatt ikke vet at det ikke er Piranha Bytes som har laget makkverket Arcania. Disse påminnelsene må stadig gjøres selv overfor forum-debattanter her inne, så da kan en jo forestille seg hva de vet som aldri er på slike forumer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...