Gå til innhold

Her er salgsvinnerne i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

overaskende at ZTE selger mer enn LG :O

Hadde aldri hørt om ZTE før nå jeg...

 

Uansett er dette et tegn på hvor mye penger hver person har i Norge:

Over halvparten av alle mobiler som selges er smarttelefoner, jeg tviler sterkt på at disse tallene kan finnes i England, Tyskland, USA, Canada eller andre vestlige land.

 

Hvorfor HTC selger bedre enn Samsung er derimot vanskeligere å forstå. HTC Sense hjelper kanskje litt.

Lenke til kommentar

overaskende at ZTE selger mer enn LG :O

Hadde aldri hørt om ZTE før nå jeg...

 

Uansett er dette et tegn på hvor mye penger hver person har i Norge:

Over halvparten av alle mobiler som selges er smarttelefoner, jeg tviler sterkt på at disse tallene kan finnes i England, Tyskland, USA, Canada eller andre vestlige land.

 

Hvorfor HTC selger bedre enn Samsung er derimot vanskeligere å forstå. HTC Sense hjelper kanskje litt.

sant det.

men tror HTC selger bedre fordi de markedsfører seg bedre og har et godt rykte når deg gjelder smarttelefoner. det og en blanding av at folk ikke vet bedre :p

Lenke til kommentar

sant det.

men tror HTC selger bedre fordi de markedsfører seg bedre og har et godt rykte når deg gjelder smarttelefoner. det og en blanding av at folk ikke vet bedre :p

Jeg har en Sensation, og du impliserer at jeg ikke "vet bedre" :tease:

Grunnen til at jeg valgte Sensation er to ting:

Byggekvaliteten var bedre enn Galaxy S2.

Det finnes ikke third-party apps som klarer å erstatte HTC Senses fantastiske telefonapplikasjon eller lockscreen.

Lenke til kommentar

sant det.

men tror HTC selger bedre fordi de markedsfører seg bedre og har et godt rykte når deg gjelder smarttelefoner. det og en blanding av at folk ikke vet bedre :p

Jeg har en Sensation, og du impliserer at jeg ikke "vet bedre" :tease:

Grunnen til at jeg valgte Sensation er to ting:

Byggekvaliteten var bedre enn Galaxy S2.

Det finnes ikke third-party apps som klarer å erstatte HTC Senses fantastiske telefonapplikasjon eller lockscreen.

Hehe neida. Var ikke sånn ment. Det jeg mener ar at uvitne folk tror at HTC (samme hvilken) er den beste smarttelefonen. Er ikke sikkert at de vet telefoner som samsung osv også er smarttelefoner.

De tenker liksom: Skal ha fancy telefon (og da blir det HTC pga god markedsføring.

 

Men dette er bare noe jeg tror. Mulig det er helt feil.

Lenke til kommentar

Er det ikke litt betenkelig at en telefon som er over ett år gammel selger bedre enn en helt nysluppet telefon? (Som har så bra prosessor og så bra tall på papiret at det finnes ikke maken, og er åpen og du kan sette opp "skrivebordet" som du vil og jada jada jada)

 

Jeg er ikke FOR Apple og i mot Samsung. Jeg er i mot Android og kan ikke fordra det. Jeg vil heller ha Symbian Anna istedet for en telefon med Android.

 

Det er min mening så da vet dere det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jøss.....ligger Apple på topp altså??? Merkelig siden dette i følge android brukere er en elendig telefon både software og hardware messig. :dribble: Kan jo gjøre det samme med en Nokia N95 som med iPhone :tease::tease::w00t: Yeah right :w00t:

Inb4 iPhone brukerne er uvitende og ikke vett bedre.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jøss.....ligger Apple på topp altså??? Merkelig siden dette i følge android brukere er en elendig telefon både software og hardware messig. :dribble: Kan jo gjøre det samme med en Nokia N95 som med iPhone :tease::tease::w00t: Yeah right :w00t:

 

Fordi om det er den mest solgte telefonen betyr ikke det at det er den beste på software og hardware, man er passe dum hvis man tror noe sånt.

Lenke til kommentar

Vær så snill å ikke bruk misvisende overskrifter. Netcoms tall er på ingen måte en fasit for hvilke produsenter som er salgsvinnerne. Det er mange utsalgssteder, og mange kjøper mobiler uten abbonoment via nettet f. eks.

 

Hadde vært kjekt om dere tok å spurte alle de store selgerne, dvs. Netcom, Telenor, Tele2, Komplett(?) osv. og ikke bare én av de.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Slår man sammen Androidmodellene i første liste, står de for 58% av markedet mot iPhones 33%. Ser man på den andre listen, er 8 av de ti mest solgte modellene androider. :whistle:

Å poenget ditt var? At android må leveres på et titalls "gode" telefoner før de i hele tatt greier å hamle opp med iPhone(1-2 telefoner) sitt salg? :tease:

 

Ja, merkelig dette siden apple er mer et moteikon enn en telefon.

Folk kjøper jegTelefon og Lacoste klær av en grunn. Status.

 

Btw. Er ikke ute etter en apple vs whatever diskusjon.

Og der kom det, haha!

(btw, vist du ikke ønsker å starte en apple vs the world diskusjon, bør du ikke si at iphone er mer et moteikon enn telefon, just a tip).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Du MÅ innrømme at alle kidza kjøper iphone pga det er moteikon?

men sier jo ikke at iphone er dårlig.

La oss si at iPhone er et moteikon, og folk kjøper den pga. av det.

Noe må da Apple ha gjort rett for at det har blitt slik, eller mener du det er ren tilfeldighet?

Lenke til kommentar

Slår man sammen Androidmodellene i første liste, står de for 58% av markedet mot iPhones 33%. Ser man på den andre listen, er 8 av de ti mest solgte modellene androider. :whistle:

 

Hvilket OS mobilene har er da mindre av betydning for min del, mer opptatt av hvor god den aktuelle mobilen er :thumbup:

 

Eks. 80% av bilene som selges idag er med dieselmotor, men uansett er det bilen man kjøper og ikke diesel... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Slår man sammen Androidmodellene i første liste, står de for 58% av markedet mot iPhones 33%. Ser man på den andre listen, er 8 av de ti mest solgte modellene androider. :whistle:

 

Hvilket OS mobilene har er da mindre av betydning for min del, mer opptatt av hvor god den aktuelle mobilen er :thumbup:

 

Eks. 80% av bilene som selges idag er med dieselmotor, men uansett er det bilen man kjøper og ikke diesel... ;)

Enig, derfor telefoner som SGS2 blir aktuelle for min del, til tross for at jeg foretrekker iOS over android!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...